کد خبر: ۱۱۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از برگزاری بزرگترین جشن ساحلی کیلومتری به مناسبت عید سعید غدیر خم از میدان المپیک تا میدان شهید رئیسعلی دلواری بوشهر خبر داد.
برگزاری بزرگ‌ترین جشن ساحلی عید غدیر در بوشهر

به گزارش آرانیوز از بوشهر، وحید نیک روش ظهر امروز در نشست بررسی برنامه‌های جشن غدیر خم در بوشهر با بیان اینکه ایجاد نشاط و شادابی در جامعه و پاسداشت اعیاد بزرگ مذهبی از رویکردهای ویژه شورا و شهرداری است اظهار داشت: در  سال جاری برنامه‌های متنوع با مشارکت گروه‌های مردمی و جهادی با رویکرد مردمی‌سازی برنامه‌ها برای مراسم ملی و مذهبی در تقویم برنامه‌های مدیریت شهری طراحی شده است.

رئیس شورای شهر بوشهر از برگزاری جشن کیلومتری در ساحل بوشهر در عید غدیر خم خبر داد و بیان کرد: به مناسبت عید سعید غدیر خم و با هدف گرامیداشت واقعه عظیم و تاریخ ساز غدیر و ترویج فرهنگ علوی، جشن بزرگ ساحلی غدیر از میدان المپیک تا میدان رئیسعلی دلواری بوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: برپایی 72 غرفه فرهنگی ، ورزشی و تفریحی با مشارکت گروه‌های مردمی، ورزشی و را‌ه‌اندازی موکب‌های خدمات‌رسان ، اجرا برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی و نور افشانی از شاخص‌ترین برنامه‌های تدوین شده است.

نیک روش در پایان اضافه کرد: این جشن در روز سه‌شنبه از ساعت 18 تا 22 در نوار ساحلی بوشهر برگزار می‌شود و از خانواده‌های بوشهری دعوت می‌شود در این مراسم حضور پیدا کنند.

 
نظرشما
آخرین اخبار