کد خبر: ۱۱۵۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۵
محمدسجاد سیاهکارزاده در پیامی از آحاد جامعه درخواست کرد که برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت کنند. متن پیام به شرح زیر است:

پیام دعوت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی برای شركت در انتخابات

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

ملت بزرگ ایران در ایام مبارک عید سعید غدیر خم، عیدالله الاکبر عید امامت و ولایت مولای متقیان حضرت امیرمؤمنان علی علیه السلام، در آستانه یک آزمون سرنوشت ساز قرار دارد.

 

ملت قدرشناس ایران‌اسلامی از یک سو داغدار رئیس جمهور شهید خود است و از سوی دیگر انتخابات سرنوشت ساز چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را در پیش دارد.

 

حضور حماسی مردم شریف ایران در تشییع تاریخی و با شکوه شهیدان راه خدمت، نشان از شناخت آگاهانه و پرمعنای آنان نسبت به خادمان با اخلاص و بی‌ریای خود دارد. این حضور عظیم و تاریخی، موجب رسوایی دشمنان این مرز بوم شد و نشان داد که ایرانیان به کشور و مسئولان خدمت‌گزار خویش عشق می‌ورزند .

 

اما اینک ملت ایران در اربعین شهدای پرواز اردیبهشت حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های رای در روز جمعه ۸ تیر، با عنایات الهی و توجهات حضرت امام عصر ارواحنافداه و در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای حفظه الله ، حماسه‌ای نو خواهد ساخت.

 

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و نام سید شهدای اهل خدمت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، از عموم ملت قهرمان ایران و به‌ویژه گیلانیان فرهیخته و اهالی شریف منطقه آزاد انزلی دعوت می‌کنم که با آرزوی مجد و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری حضوری پرشور و حماسی داشته باشند.

محمدسجاد سیاهکارزاده

نظرشما