کد خبر: ۱۱۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان با اشاره به آمادگی فرودگاه بین‌المللی زاهدان برای انجام عملیات بازگشت حجاج  سیستانی و بلوچستانی، گفت:
حجاج سیستان و بلوچستان با ۱۳ پرواز وارد زاهدان می‌شوند

به گزارش آرانیوز از زاهدان، مهدی خسروی ظهر امروز در جلسه کمیته تسهیلات  بازگشت حجاج بیت الله الحرام سیستانی و بلوچستانی از آمادگی فرودگاه زاهدان برای انجام عملیات حج تمتع خبر داد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان گفت: 15 لغایت 17 تیرماه بازه زمانی  بازگشت حجاج سیستان و بلوچستان با 13 کاروان و هفت پرواز توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از مدینه منوره به فرودگاه بین‌المللی زاهدان است.

وی با تاکید بر بکارگیری تمام ظرفیت‌های اداره‌کل برای انجام عملیات حجاج بیت الله الحرام، خاطرنشان کرد: پیش بینی و تمهیدات لازم برای ارتقای سطح کیفی و ارائه خدمات مطلوب به حجاج جهت کاهش ایستایی زائرین با رعایت ملاحظات مربوطه در دستور کار قرار گرفته است.

خسروی افزود: با بازگشت حجاج سیستان و بلوچستان به فرودگاه بین‌المللی زاهدان آئین معنوی استقبال «ضیوف الرحمان» در فرودگاه زاهدان انجام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان گفت: فرودگاه  بین‌المللی زاهدان با بازگشت 1554 حاجی و فرودگاه کنارک با 2 کاروان و 240 حاجی و یک پرواز میزبان حجاج استان خواهند بود.

 
نظرشما