کد خبر: ۱۱۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در بازدید از نمایشگاه آرد و نان استان از آمادگی استان برای پخت نان کامل و تحویل آرد مورد نیاز به خبازان خبر داد.
پخت و عرضه «نان کامل» به زودی در کرمانشاه آغاز می‌شود

به گزارش آرانیوز از کرمانشاه، عبدالوحید محمدی معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه با حضور در نمایشگاه آرد و نان کرمانشاه از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کرد و در رابطه با آرد و نان کامل، اظهار داشت: ارزیابی‌های اولیه در سطح کشور و استان انجام شده و آمادگی عرضه آرد کامل به واحدهای خبازی را داریم.

وی عنوان کرد: با قیمت‌گذاری و آموزش خبازان می‌توانیم به‌زودی شاهد عرضه نان کامل در استان کرمانشاه باشیم و در صورت استقبال مردم نان کامل جایگزین مناسبی برای نان سفید است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، گفت: با همت اتحادیه نانوایان شهرستان کرمانشاه برای اولین بار در استان پخت نان لواش و تافتون با استفاده از آرد کامل صورت گرفت و به منظور فرهنگ‌سازی مصرف نان کامل و آشنایی مردم با مزایای این نان، به صورت رایگان در بین بازدید کنندگان نمایشگاه توزیع می‌شود.

ملکشاهی، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه نیز در رابطه با آرد کامل، گفت: با توجه به مزایای استفاده از نان کامل، با محوریت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان هماهنگی‌های لازم با کارخانه‌های آردسازی استان صورت گرفته و تاکنون چهار کارخانه از 14 کارخانه آردسازی فعال سطح استان با دریافت مجوزهای لازم آمادگی خود را جهت تولید آرد کامل اعلام کرده‌اند.

به گزارش آرانیوز نمایشگاه آرد، نان، شیرینی و شکلات استان کرمانشاه که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه افتتاح شد با محوریت معرفی و عرضه ماشین‌آلات نانوایی و آرد و نان کامل در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه از تاریخ 11 تا 16 تیرماه از ساعت 16 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان کرمانشاهی است.

 
نظرشما