کد خبر: ۱۱۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی، گفت: انتخابات سرمنشأ تحولات در سرنوشت جامعه است و به واسطه تأثیر بسیار عمیقی که دارد، به عنوان یکی از ارکان مهم مردم سالاری، دموکراسی و مشارکت مردم بر سرنوشت خود است.
انتخابات سرمنشأ تحولات در سرنوشت جامعه است

به گزارش آرانیوز از بیرجند، ثریا منصوری امروز در نشست ستاد انتخابات خراسان جنوبی ضمن قدردانی از مردم ولایی و همیشه در صحنه استان به واسطه حماسه‌ای که در انتخابات هشتم تیرماه خلق کردند، اظهار داشت: کسب رتبه نخست خراسان جنوبی در مؤلفه مشارکت در انتخابات با 64.15 درصد دور از ذهن نبود. 

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی، تصریح کرد: این رتبه ارزشمند که با دیگر استان‌ها در جدول رده‌بندی، فاصله قابل تأملی هم دارد، به افتخارات گذشته خراسان جنوبی افزود. 

وی انتخابات را سرمنشأ تحولات در سرنوشت جامعه خواند و تأکید کرد: از انتخابات به واسطه تأثیر بسیار عمیقی که دارد، به عنوان یکی از ارکان مهم مردم سالاری، دموکراسی و مشارکت مردم بر سرنوشت خود یاد می‌شود.

منصوری ادامه داد: رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی در افزایش سطح آگاهی جامعه و تشویق مردم به حضور پای صندوق‌های رأی نقش انکارناپذیری داشته‌اند. 

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در زمینه شخصیت فردی، توانمندی و برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی، به مردم در انتخاب اصلح کمک می‌کنند. 

به گفته وی؛ شورآفرینی برای انتخابات، مربوط به یک رسانه نیست و هر کس در هر حرفه و شغلی باید در مورد این  وظیفه و تکلیف، نقش آفرینی کند. 

منصوری، به نقش مؤثر روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در این زمینه اشاره کرد و گفت: روابط عمومی‌ها با انعکاس دستاوردهای نظام در امیدآفرینی و ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات نقش بسیار مهمی داشته‌اند. 

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به خدمات ارزنده دولت سیزدهم در استان خراسان جنوبی، خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی در زمینه این اقدامات که نقش بسزایی هم در توسعه استان دارند، وظیفه روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی است. 

وی تأکید کرد: با تعامل و هم افزایی رسانه‌ها و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هم با مشارکت بالای مردم استان به نتیجه خواهد رسید. 

 
نظرشما
آخرین اخبار