کد خبر: ۱۱۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
سرپرست ثبت احوال استان کرمانشاه از ۷۲ هزار و ۶۰۰ رای اولی در استان خبر داد.

بالغ بر ۷۳ هزار رای اولی در کرمانشاه داریم

به گزارش آرانیوز کرمانشاه، منصور عزیزی صبح امروز جمعه (۱۵ تیر ماه) در ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به همکاری ثبت احوال با سایر دستگاه‌های اجرایی در راستای اجرای فرایند انتخابات، اظهار کرد: دفاتر ثبت احوال در سطح استان از زمان آغاز تا پایان رأی‌گیری فعال هستند.

وی افزود: صدور تمامی درخواست‌های تعویض و المثنی شناسنامه، اعلام شماره ثبت احوال برای رفع ابهامات سجلدی و ارسال پیامک به کسانی که کارت ملی آنها در دفاتر پیشخوان آماده است از جمله اقدامات ثبت احوال در فرایند انتخابات است.

سرپرست ثبت احوال استان کرمانشاه تصریح کرد: اطلاع رسانی دایر بودن ثبت احوال، مکاتبه با اداره پست در خصوص کارت ملی‌های یافت شده و دریافت شماره ملی از طریق شماره‌های ۳۴۲۴۰۰۶۸ و ۳۴۲۲۴۵۲۳ از جمله اقدامات محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شماره تماس برای دریافت شماره ملی به ادارات ثبت احوال در شهرستان‌ها و همچنین فرمانداری‌ها اعلام شده است.

عزیزی یادآور شد: حضور در فرایند انتخابات با شناسنامه یا کارت ملی امکان‌پذیر است و افراد دارای شناسنامه‌های قدیمی می‌توانند با ارائه شماره ملی خود در فرایند انتخابات حضور یابند.

وی اضافه کرد: یک میلیون و ۴۶۴ هزار و ۲۰۰ نفر در کرمانشاه واجد شرایط رای دهی هستند که از این تعداد ۷۲ هزار و ۶۰۰ نفر رای اولی محسوب می‌شوند.

سرپرست ثبت احوال استان کرمانشاه در پایان گفت ۱۹ هزار جلد شناسنامه از ابتدای خرداد ماه صادر شده، همچنین ۲۱ هزار کارت ملی هوشمند آماده تحویل به هم استانیان است.

نظرشما
آخرین اخبار