کد خبر: ۱۱۵۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
امام جمعه تایباد گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی، نماد غیرت ملی و اساس استقلال و آزادی جمهوری اسلامی است.
انتخابات؛ مظهر مردم‌سالاری دینی و نماد غیرت ملی است

به گزارش آرانیوزحجت السلام ملکی گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی، نماد غیرت ملی و اساس استقلال و آزادی جمهوری اسلامی است.

وی به نقل از رهبر انقلاب افزود: هر کس علاقمند به ایران قوی است باید در انتخابات شرکت کند، پیام انتخابات گسترده به جهان این است که ملت ایران با نگاه انتخاباتی همواره به درون فکر می‌کند نیاز به بیگانگان ندارد.

حجت السلام ملکی ادامه داد: اسلام سلطه بیگانگان را تاب نمی آورد، در حقیقت انتخابات نبرد با اجانب و بیگانگانی است که در کمین انقلاب اسلامی برای غارت این ملت نشسته اند.

حضور حداکثری، ایران را قوی‌تر می‌کند

مولانا غلام نبی توکلی، امام جمعه اهل سنت تایباد نیز گفت: حضور حداکثری مردم در حقیقت قوت بسیار بزرگی برای ایران اسلامی است، ایران را قوی‌تر خواهد کرد و دشمن خواهد فهمید مردم پشت نظام خود هستند و هیچ گاه حاضر نیستند نظام خود را تنها بگذارند.

وی افزود: لازم است همه مردم مشارکت حداکثری داشته باشند تا بتوانیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

 

.

 

وحدت بین شیعه و سنی؛ پیام مشارکت در انتخابات

مهدی شیردل، فرماندار شهرستان تایباد با بیان اینکه حضور مردم تایباد کمتر از یک ساعت از آغاز انتخابات بیانگر مشارکت است عنوان کرد: انتخابات دستاوردهای مهمی دارد و یکی از دست آوردها پیام انسجام وحدت بین شیعه و سنی در جامعه ایران است.

وی ادامه داد: این وحدت در جای جای این مرز و بوم مشاهده می‌شود و نوید همبستگی، امنیت پایدار، انسجام و تقویت سرمایه های اجتماعی و نیازمند سرمایه گذاری در راستای پیشرفت کشور است.

شیردل بیان کرد: مشارکت، تعیین کننده سرنوشت کشور و انتخاب مدیرانی است که در راستای پیشرفت اقتصادی و فرهنگی کشور در حوزه های مختلف و اولویت مردم گام برمی‌دارند.

انتهای پیام

 
نظرشما
آخرین اخبار