کد خبر: ۱۱۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مجموعه فرهنگی تاریخی پارک باغشمال ظرفیت‌های زیادی دارد و به قطب فرهنگی تبریز تبدیل می شود.
پارک باغشمال به قطب فرهنگی تبریز تبدیل می‌شود

به گزارش آرانیوز از تبریز، روح‌الله رشیدی با اشاره به ظرفیت فرهنگی پارک باغشمال تبریز گفت: سوله های موجود در پارک باغشمال از پتانسیل‌های خوبی برخوردارند تا از آنها در قالب برنامه‌های فرهنگی و هنری و حتی گردشگری استفاده شود. از این رو اگر از این ظرفیت‌ها استفاده بهینه شود قطعاً این پارک به قطب فرهنگی و هنری تبریز تبدیل خواهد شد.

وی ضمن تأکید به کار کارشناسی در روند واگذاری این سوله‌ها گفت: در روند واگذاری این سوله‌ها علاوه بر اینکه امور فرهنگی باید در اولویت شهرداری باشد اما وجه اقتصادی نیز باید مد نظر قرار گیرد تا هزینه‌های جاری نگهداری این سوله‌ها نیز تأمین شود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اعلام اینکه عملیات عمرانی فاز دوم این پارک نیز در حال پیشرفت است، افزود: اقدامات خوبی در راستای تجهیز و بهره برداری از فاز دوم این پارک در حال انجام است که امیدوارم با بهره برداری کامل از این پارک شهروندان عزیز بتوانند از این فضای زیبا نهایت استفاده را ببرند.

رشیدی در پایان با اشاره به موقعیت خاص این پارک و دسترسی آسان شهروندان به این مجموعه، تصریح کرد: از لحاظ وسعت در مرکز شهر چنین پارکی وجود ندارد، لذا این مجوعه می تواند یکی از پارک‌های خانواده‌محور شهر تبریز باشد.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار