کد خبر: ۱۱۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
معاون هماهنگ‌کننده نزاجا:
امیر «قربانی» با اشاره به ظرفیت‌ و‌ توانمندی‌های امروز ایران اسلامی، گفت: امروز در زمانی قرار داریم که اقتدار ایران در دنیا منحصربه‌فرد است.

اقتدار امروز ایران اسلامی در دنیا منحصربه‌فرد است

به گزارش آرانیوز از اصفهان، امیر سرتیپ «یوسف قربانی» معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران درمراسم تودیع و معارفه ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری و فرمانده گروه۵۵ توپخانه نزاجا، اظهار داشت: امروز در زمانی قرار داریم که اقتدار ایران در دنیا منحصربه‌فرد است و این موضوع را مرهون قیام عاشورا هستیم تا جایی که انقلاب اسلامی به‌رغم تهدیدات دشمنان، طی چهار دهه گذشته روزبه‌روز قدرتمندتر شد و هیمنه استکبار جهانی را فروریخت.

وی ادامه داد: امروز در دنیا بدون محاسبه قدرت جمهوری اسلامی هیچ دکترین سیاسی و امنیتی تنظیم نمی‌شود، طی روزهای گذشت شاهد یک بی‌ثباتی امنیتی در آمریکا بودیم در حالی که به برکت عاشورا ایران در امنیت کامل وجود دارد.

امیر قربانی بیان داشت: ۴۵ سال تحریم نظام جمهوری اسلامی موجب تقویت سامانه‌های نظامی ایران شد، در عملیات وعده صادق به‌رغم پدافندهای پیشرفته رژیم صهیونیستی، شاهد عملیات غرورآفرین و مؤثر بودیم. امروز واقعیت این است که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ذوب در ولایت هستند و پای انقلاب ایستاده‌اند.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار