کد خبر: ۱۱۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹
شهردار رشت با اشاره به اجرای رینگ ۹۰ متری در شهر رشت گفت: اجرای فاز اول این رینگ در آینده نزدیک توسط شهرداری رشت آغاز می‌شود اما با توجه‌ به حجم این پروژه، نیاز است که وزارت راه و شهرسازی در راستای اجرای فاز دوم آن ورود کند.
وزارت راه ‌اجرای رینگ ۹۰ متری رشت را حمایت کند

به گزارش آرانیوز از رشت، رحیم شوقی شهردار رشت ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی سطح شهر که با حضور تعدادی از اعضای شورا و اصحاب رسانه برگزار شد با اشاره به‌سرعت پیشرفت احداث پنج تقاطع غیرهمسطح در سطح شهر اظهار کرد: همدلی و همراهی اعضای شورا و مدیریت شهری رشت موجب شده شاهد اتفاقات خوبی در سطح رشت باشیم که امید است در آینده نزدیک با بهره‌برداری از پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح و بازگشایی برخی معابر شهری، بتوانیم تا حد زیادی معضل ترافیک شهری را برطرف سازیم.

وی با اشاره به اجرای رینگ 90 متری در شهر رشت گفت: اجرای فاز اول این رینگ در آینده نزدیک توسط شهرداری رشت آغاز می‌شود اما با توجه‌ به حجم این پروژه، نیاز است که وزارت راه و شهرسازی در راستای اجرای فاز دوم آن ورود کند.

شهردار رشت در جریان بازدید از پروژه ژ5 شهید سلیمانی افزود: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های مدیریت شهری، پروژه محور ژ5 است که طی مساعدت دادستان استان و طی هماهنگی و تفاهم‌نامه‌ای که با آب منطقه‌ای گیلان انجام شد زمینی در اختیار شهرداری رشت برای انجام این کار قرار گرفت.

شوقی با تقدیر از امور مالیاتی و پلیس راهور استان گیلان در راستای همکاری‌های لازم جهت اجرای پروژه‌ها بیان کرد: این مسیر در راستای حل گره‌های ترافیکی شهر به طول 4.2 کیلومتر از روبروی هلال‌احمر «جاده انزلی» آغاز شده و به سمت پیل داربن، پستک و در نهایت به جاده پیربازار ختم می‌شود. 

وی با تأکید بر اینکه تمام پروژه‌ها با اعتبارات داخلی شهرداری رشت اجرا شده، گفت: پروژه ژ5 اکنون بالغ بر 30 درصد پیشرفت دارد که امید است طی پنج ماه آینده به بهره‌برداری رسیده و زیر بار ترافیک برود.

شهردار رشت با اشاره به اجرای دو تقاطع غیرهمسطح دیگر در میدان فرزانه و توشیبا افزود: این مهم در دستور کار شهرداری رشت قرار دارد و در تلاش هستیم در آینده نزدیک عملیات عمرانی آن‌ها را آغاز کنیم.

شوقی با اشاره به اجرای پارکینگ‌های طبقاتی در سطح شهر بیان کرد: دو قطعه زمین در پل بوسار و میدان بسیج خریداری شده و مقدمات کار برای جذب فراخوان انتخاب پیمانکار نیز آغاز شده است.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار