کد خبر: ۱۱۶۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
استاندار لرستان از ضرورت آماده‌باش مراکز درمانی این استان برای مقابله با شیوع احتمالی تب دنگی خبر داد.
- اخبار استانها -

به گزارش آرانیوز از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در جلسۀ شورای پدافند غیرعامل لرستان گفت: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان باید برای مقابله با خطرات احتمالی ناشی از شیوع تب دنگی و مشاهده پشه آئدس در حالت آماده‌باش قرار گیرند.

او با بیان اینکه مصونیت‌سازی همه‌جانبه نیازمند آمادگی مردمی است، اضافه کرد: دشمن در تمام حوزه‌ها مانند جنگ شناختی، ترکیبی و حوزه پدافند غیرعامل کشور را مورد حمله قرار می‌دهد.

درگیری 9 استان با پشۀ آئدس/ قرارگاه پدافند زیستی تشکیل شد

استاندار لرستان بیان کرد: زمانی قدرت ما در حوزۀ پدافند عامل افزایش می‌یابد که این امر را مردمی کنیم و به‌عنوان یک مطالبه در کشور فرهنگ‌سازی شود.

شفقت تأکید کرد: برنامه‌ریزی‌های از قبل طراحی‌شده آسیب‌های پدافند غیرعمل را کاهش می‌دهد و تقویت زیرساخت‌ها برای مقابله با تهدیدات ضروری است.

او تأکید کرد: حفظ آمادگی برای مواجهه با بحران‌های احتمالی بسیار مهم است و حتی امن‌ترین کشورهای دنیا نیز به این موضوع توجه ویژه دارند.

استاندار لرستان تأکید کرد: ایران همواره مورد تهدید دشمنان قرار گرفته‌است و آمادگی برای مقابله با هر بحرانی باید وجود داشته باشد، زیرا مبارزات دشمن همه‌جانبه است آماده باش در تمام حوزه‌ها لازم است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار