کد خبر: ۱۱۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
فرماندار رباط‌کریم گفت: هیئت دولت پس از بررسی‌های لازم لایحه تبدیل شدن شهر پرند به شهرستان را برای اعلام وصول و طی‌شدن تشریفات قانونی به مجلس ارسال کرد.
لایحه شهرستان شدن پرند به مجلس ارسال شد

امید احمدی در گفت‌وگو باآرانیوز  در رباط‌کریم، با اشاره به تمهیدات صورت گرفته در راستای شهرستان شدن پرند، گفت: یکی از مصوبات سفرهای استانی شهید رئیسی به شهرستان رباط‌کریم و شهر پرند، تبدیل شدن شهر پرند به شهرستان بود که با پیگیری‌های استاندار تهران و وزیر کشور و معاون اجرایی و مسئولان شهرستان در دولت انقلابی سیزدهم به ثمر نشست و تصویب شد.

وی افزود: این لایحه پس از بررسی‌های لازم در هیئت دولت و استانداری تهران و وزارت کشور تصویب شد و برای اعلام وصول و طی‌شدن تشریفات قانونی تقدیم مجلس شد.

فرماندار شهرستان رباط‌کریم تصریح کرد: در اجرای اصول 74 و 131 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ماده 133 قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی لایحه تبدیل شدن شهرهای پرند، کمال شهر، محمدشهر و ماهدشت جهت اعلام وصول و طی تشریفات قانونی تقدیم مجلس شد.

احمدی بیان کرد: وزارت کشور و معاونت امور مجلس رئیس‌جمهور به عنوان نمایندگان دولت برای شرکت در جلسات مجلس شورای اسلامی و کمیسیون‌ها برای توضیح و دفاع لازم این لایحه معرفی شده‌اند.

کشف 20 تن گوشت فاسد و لوازم‌خانگی قاچاق در رباط‌کریم

وی با اشاره به نقش نماینده مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان‌های رباط‌کریم و بهارستان و پرند برای تسریع زمان تصویب و ابلاغ این لایحه در مجلس عنوان کرد: حسن قشقاوی به‌عنوان نماینده مجلس در شهرستان می‌تواند با پیگیری‌های لازم زمان تصویب و ابلاغ آن را سرعت بخشد.

فرماندار رباط‌کریم در پایان خاطرنشان کرد: پس از تصویب مجلس لایحه دولت برای اجرا در تقسیمات کشوری ابلاغ و اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار