کد خبر: ۱۱۶۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی کلاهبردار تحت تعقیب با استفاده از هویت جعلی و تحت پوشش مدیر خرید شرکت خصوصی در بوشهر خبر داد و گفت: در سال جاری تاکنون ۹۵ درصد از مجموع جرایم جعل و کلاهبرداری در استان بوشهر کشف شده است.
کشف ۹۵ درصدی جرایم جعل و کلاهبرداری در بوشهر

به گزارش آرانیوز از بوشهر، سرهنگ کارآگاه جوشن سهرابی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در بوشهر اظهار داشت: با تلاش کارآگاهان و افسران تحقیق اداره مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری فردی که با  استفاده از ترفندهای گوناگون تحت پوشش مدیر خرید شرکت خصوصی و با هویت مجعول اقدام به خرید کالا از کسبه و صنوف می‌کرد شناسایی شد.

وی ادامه داد: این شخص که با دادن آدرس صوری، در خیابان‌ها اقدام به تحویل گرفتن کالا می‌کرد و متواری شده بود با اخذ مجوز قضایی شناسایی، دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی تعداد شش نفر از افراد مال‌باخته و کشف این جرم با ارزش 7 میلیارد ریال تا این لحظه خبر داد و تأکید کرد: چنانچه با این شیوه از سایر شهروندان و کسبه کلاهبرداری صورت گرفته با قید فوریت به  اداره مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان بوشهر مراجعه شود و اقدام لازم صورت گیرد.

سهرابی در ادامه با اشاره به تلاش شدن باند جرایم اضافه کرد: در 4 ماه نخست امسال نسبت کشف به وقوع 95 درصد از جرایم جعل و کلاهبرداری در استان اقدام شده و پلیس آگاهی مأموریت مقابله با جرایم جعل و کلاهبرداری را با جدیت دنبال خواهد کرد .

وی تأکید کرد: شهروندان هرگونه اطلاعات خود در خصوص وقوع جرایم جعل و کلاهبرداری را از طریق سامانه 110 اطلاع‌رسانی کنند.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار