کد خبر: ۱۱۶۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
مسئول عمران و زیرساخت بنیاد علوی لرستان از ساخت ۸۰۰واحد مسکونی برای معلولان این استان از سال ۱۳۹۵ تا سال ۱۴۰۱ خبر داد.
ساخت ۸۰۰واحد مسکونی برای معلولان لرستان/ ۷۲ مسکن تحویل شد

سعید غفوری‌نژاد در گفت‌وگو با آرانیوز در خرم‌آباد با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه مابین بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی، گفت: طبق این تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول در لرستان را در دستور کار داریم.

او اضافه کرد: 72 واحد مسکونی مددجویی با مشارکت 150میلیون تومانی بنیاد مستضعفان برای خانواده‌های دارای دو معلول و تک‌معلول در لرستان امروز افتتاح و تحویل شد.

احداث 5255 واحد مسکونی روستایی در لرستان

مسئول عمران و زیرساخت بنیاد علوی لرستان یادآور شد: هدف‌گذاری بنیاد مستضعفان طبق تفاهم‌نامۀ جدید ساخت 220واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای معلول در شهرهای این استان است و در تلاش هستیم که این واحدها را تا پایان امسال تحویل دهیم.

غفوری‌نژاد ادامه داد: 800واحد مسکونی برای خانواده‌های دومعلول در شهرهای لرستان از سال 1395 تا سال 1401 با مشارکت بهزیستی احداث و تحویل شده‌است.

او با اذعان به ساخت مسکن برای بیماران پروانه‌ای در لرستان بیان کرد: 34 بیمار پروانه‌ای در این استان زندگی می‌کنند و برنامه داریم که واحد مسکونی برای برای تمام این بیماران احداث کنیم.

مسئول عمران و زیرساخت بنیاد علوی لرستان توضیح داد: سهم مشارکت بنیاد علوی برای ساخت مسکن ویژۀ بیماران پروانه‌ای در  شهرها یک‌میلیارد و 500میلیون ریال و در روستاها یک‌میلیارد ریال کمک بلاعوض است.

غفوری‌نژاد توضیح داد: سهم مشارکت سازمان بهزیستی برای ساخت مسکن ویژۀ معلولان و بیماران پروانه‌ای در شهر‌ها و روستاهای لرستان هرکدام 100میلیون تومان کمک بلاعوض است.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار