کد خبر: ۱۱۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
حاجي دلیگاني در گفتگو با آرانيوز مطرح کرد؛
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در خصوص دریافت زیر میزی توسط برخی از پزشکان متخلف به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تذکر داد.

تذکر به وزیر بهداشت برای دریافت زیر میزی توسط برخی از پزشکان متخلف

به گزارش آرانیوز حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار آرانیوز با اشاره به تذکر خود به بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در صحن مجلس قرائت شد، گفت: اینجانب در خصوص لزوم رفع مشکل موجود حوزه درمان و کادر درمان در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی به این وزیر تذکر دادم. 
 
وی افزود: مشکلات موجود در حوزه درمان و کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی، علیرغم پیگیریهای انجام شده متاسفانه هنوز حل نشده است. 
 
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی در بیمارستانهای تابع با یکی از این مشکلات ذکر کرد و گفت: کمبود پزشک متخصص در بخشهای مختلف، دریافت زیر میزی توسط برخی از پزشکان متخلف و تاخیر در پرداختی ها(به ویژه تاخیر در پرداخت های ساعتی پزشکان عمومی) از جمله این مشگلات است. 

تذکر به وزیر بهداشت برای دریافت زیر میزی توسط برخی از پزشکان متخلف
 
حاجی دلیگانی خطاب به وزیر بهداشت گفت: به منظور ایجاد انگیزه کاری برای کادر درمانی شاغل و ایجاد انگیزه و تمایل به همکاری در جذب پزشکان جوان و جلوگیری از رفتن پزشکان به بخش خصوصی ضروریست نسبت به رفع مشکلات مطروحه اقدام لازم صورت پذیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار