کد خبر: ۱۱۶۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کشور با اشاره به واگذاری واحد تولیدی ریسندگی خاور به بخش خصوصی گفت: یکی از تعهدات واگذاری واحدهای تولیدی، استمرار و رونق تولید است و به تعهدات خود عمل نکند با مشکلاتی روبه رو خواهد شد.
رونق تولید یکی از تعهدات واگذاری واحدهای تولیدی است

به گزارش آرانیوز از رشت، احمد اسدیان معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کشور امروز در جریان سفر به گیلان و بازدید از برخی پروژه‌های این استان، به واحد تولیدی ریسندگی خاور رفت و از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

احمد اسدیان در جریان این بازدید با اشاره به اینکه رونق اقتصاد با افزایش تولید محقق می‌شود، اظهار کرد: باید به واحدهای تولیدی کمک کرد و نوسازی شوند که در این راستا همه دستگاه‌های اجرایی استان باید برای رونق تولید تلاش کنند.

وی با اشاره به واگذاری این واحد تولیدی به بخش خصوصی گفت: یکی از تعهدات واگذاری واحدهای تولیدی، استمرار و رونق تولید است که در این راستا اگر این واحد به تعهدات خود عمل نکند از سوی دستگاه واگذار کننده با مشکلاتی روبه رو خواهد شد.

 

در جریان این بازدید، معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی با حضور در جمع مدیران این مجموعه در جریان مسائل و مشکلات ریسندگی خاور از جمله قطعی برق، تسهیلات برای نوسازی، قرار گرفت و در خصوص واگذاری، میزان تولیدات، معوقه حقوق کارگران و غیره این واحد تولیدی سوالاتی پرسید.

در پایان این بازدید مقرر شد تا بازرسی گیلان در نشستی مشترک بین مالک، مدیران واحد تولیدی، صمت و غیره با محوریت سازمان بازرسی استان، مسائل و مشکلات این واحد تولیدی را دنبال و نتیجه مکتوب به مرکز اعلام شود.

همچنین برخی از کارگران این کارخانه با معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی گفت‌وگو کردند و خواستار پیگیری مطالبات و حق و حقوق آن‌ها از سوی این سازمان شدند که در این راستا معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کشور قول پیگیری داد.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار