کد خبر: ۱۱۶۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
سخنگوی شورای شهر مشهد گفت: رئیس و ترکیب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس برای سال چهارم فعالیت شورای ششم مشخص شد.
رئیس و هیئت رئیسه شورای شهر مشهد برای سال چهارم مشخص شدند

به گزارش آرانیوز از مشهد، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو گفت: انتخابات هیئت رئیسه چهارمین سال فعالیت شورای ششم شهر مشهد مقدس، در یکصد و بیست و یکمین جلسه علنی شورای شهر برگزار شد.

وی افزود: برهمین اساس، آقایان «حسن موحدیان» و «مهدی ناصحی» برای تصدی ریاست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس نامزد شدند که پس از رای‌گیری، «مهدی ناصحی» با 9 رای از مجموع 15 رای ماخوذه به عنوان «رئیس شورای شهر مشهد مقدس» انتخاب شد.

سخنگوی شورای شهر مشهد  گفت: «مجید طهوریان عسکری» و «ایمان فرهمندی» نیز برای تصدی «نایب رئیس شورای اسلامی شهر» نامزد بودند که «مجید طهوریان‌عسکری» با 10 رای به عنوان «نایب رئیس» انتخاب گردید.

حاجی بگلو ادامه داد: همچنین «مجید دبیریان» و «فاطمه سلیمی» نیز برای تصدی «منشی اول شورای اسلامی شهر مشهد مقدس» و «حسن کریمدادی» و «سیدابراهیم علیزاده» برای تصدی «منشی دوم شورای اسلامی شهر مشهد مقدس» کاندیدا بودند که به ترتیب، «مجید دبیریان» با 10 رای و «سیدابراهیم علیزاده» هم با 10 رای به عنوان منشی اول و دوم انتخاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه، بنده نیز مجدد به عنوان «سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس» انتخاب شدم؛ همچنین برای تصدی سمت «خزانه‌دار شورای اسلامی شهر مشهد مقدس» نیز آقایان «حسین حسامی» و «ایمان فرهمندی» کاندیدا شدند که «حسین حسامی» با 10 رای، خزانه‌دار شورای اسلامی شهر مشهد مقدس شد.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار