کد خبر: ۱۱۶۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
فرماندار قشم با اشاره به تلاش‌های نیروهای سپاه پاسداران در جهت تامین امنیت در بخشهای مختلف از جمله در حوزه فرودگاه‌ها گفت: امنیت مهمترین شاخص پیشرفت جامعه است.
فرماندار قشم: امنیت مهمترین شاخص پیشرفت جامعه است

به گزارش آرانیوز از قشم، محمد محمدحسینی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه قشم، اظهار داشت: امروز با تلاش‌های نیروهای حفاظت شاهد امنیت در بخش‌های مختلف فرودگاهی هستیم که این دستاوردی ارزشمند است.

وی با بیان اینکه امنیت مهم‌ترین شاخص پیشرفت جامعه و از ضروریات آموزش و تولید است، افزود: اگر در هر دستگاه و نهادی روحیه بسیجی حاکم باشد خدمات‌دهی به مردم نیز به بهترین شکل ممکن صورت می‌گیرد.

فرماندار قشم با اشاره به اهمیت وحدت در تمامی بخش‌های فرودگاهی به منظور ارائه خدمات مطلوب به مردم، گفت: با همدلی و هم‌افزایی فرابخشی می‌توان به دستاوردهای چشم‌انداز توسعه متوازن دست یافت.

محمدحسینی با گرامیداشت یادو خاطره شهدا، تصریح کرد: شهدا با نثار خون خود امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و امروز مسئولان نظام اسلامی در سایه این امنیت در راه توسعه و آبادانی ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی سپاه پاسداران را ستون خیمه انقلاب دانست و از رشادت‌های همه کارکنان خدوم سپاه چه در هوا، زمین و دریا تقدیر کردند.

در این مراسم از تلاش‌های سرهنگ پاسدار سلمان اعمی برنطین تقدیر و سرهنگ مهدی ناظمی تختی به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت فرودگاه قشم معرفی شد.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار