کد خبر: ۱۱۷۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: ورزشگاه سردار آزادگان برای شروع لیگ برتر مشکلاتی داشت که موارد شناسایی شده هم اکنون در حال اصلاح و مناسب سازی هستند.
مشکلات ورزشگاه سردار آزادگان در حال اصلاح و مناسب‌سازی است

به گزارش آرانیوز از قزوین، عباس علایی مقدم امروز در نشست خبری که به منظور گرامیداشت روز خبرنگار در سالن جلسات اداره کل‌ ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار داشت: روز خبرنگار را به تمامی فعالان رسانه‌ای که در عرصه نشاط اجتماعی و اطلاع‌رسانی فعالیت می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به روند آماده‌سازی ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برای میزبان از مسابقات لیگ برتر، بیان کرد: ورزشگاه سردار آزادگان برای شروع لیگ برتر مشکلاتی داشت که موارد شناسایی شده هم اکنون در حال اصلاح و مناسب سازی هستند. یکی از این مشکلات نور ورزشگاه بود که در گذشته نیز با آن روبرو بودیم.

علایی مقدم با بیان این نکته که نمایندگان فدراسیون فوتبال هفته آینده از ورزشگاه سردار آزادگان قزوین بازدید خواهند کرد، گفت: سازمان لیگ اعلام کرده ورزشگاه سردار آزادگان باید یک هزار و 600 لوکس نور داشته باشد تا به سطح استاندارد برسد. برای رسیدن به این هدف، 20 تا 30 میلیارد تومان بودجه نیاز داشتیم که با حمایت و مساعدت مجموعه استانداری در حال تامین است.

وی ادامه داد: در این راستا با چهار شرکت وارد مذاکره شدیم و تلاش می‌کنیم تا زمان مقرر، ورزشگاه سردار آزادگان برای برگزاری مسابقات مناسب‌سازی شود و میزبانی بازی اول را از دست ندهیم.

این مسئول در خصوص نصب VAR در ورزشگاه سردار آزادگان نیز عنوان کرد: آنچه مسلم است به طور قطع VAR در ورزشگاه ما نصب خواهد شد. طبق آخرین اخبار، بودجه تهیه آن به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور داده شده ولی هنوز خریداری صورت نگرفته است، با این وجود ما ورزشگاه را برای جانمایی و نصب VAR مناسب‌سازی کرده‌ایم.

علایی مقدم خاطرنشان کرد: ورزشگاه سردار آزادگان یکی از ورزشگاه‌های خوب و باکیفیت کشور است و شرایط برگزاری مسابقات بزرگ را دارد و بر این اساس نیز باشگاه استقلال تهران درخواست داشته تا در فصل جدید و تا زمان آماده سازی ورزشگاه آزادی تهران، بازی‌های خود را در قزوین برگزار کند اما از آنجایی که خود استان تیم دارد به نظر نمی‌رسد این امکان برای طولانی مدت وجود داشته باشد. با این حال دو بازی اول استقلال در قزوین برگزار می‌شود. استقلال در بازی اول مهمان شمس آذر قزوین و در بازی دوم میزبان ملوان انزلی است.

با اشاره به مشکلاتی که اخیرا برای تیم شمس آذر قزوین به وجود آمده است، گفت: مشکلات این تیم ابتدا از جایگاه مدیرعاملی شروع شد و در ادامه به کادر فنی نیز سرایت کرد ولی با این وجود طبق پاسخ مدیران باشگاه، تیم در حال تمرین و آماده‌سازی است و امروز نیز سرمربی جدید آن معرفی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با بیان این نکته که تیم شمس آذر با قدرت در لیگ برتر حضور خواهد داشت، افزود: احتمال اینکه سعید دقیقی دوباره برگردد و هدایت تیم را بر عهده بگیرد وجود دارد.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار