کد خبر: ۱۱۷۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: میزان شبکه‌گذاری گاز در استان قزوین تا پیش از دولت سیزدهم ۷۴۸۲ کیلومتر بود که در دولت سیزدهم ۱۱۳۸ کیلومتر به مجموع شبکه‌گذاری گاز استان قزوین اضافه شد.
شبکه‌گذاری ۸۶۲۰ کیلومتری گاز قزوین در دولت سیزدهم

به گزارش آرانیوز از قزوین، علی حجتی پور مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در محل سالن اجتماعات شرکت گاز استان قزوین برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از خبرنگاران، اظهار داشت: استان قزوین دارای 28 شهر و  850 روستای دارای سکنه است که از ابتداء تاسیس تاکنون 678 روستا از نعمت گاز برخوردار شدند و در دولت سیزدهم 119 روستا گاز دار شدند.

وی ادامه داد: تا ابتدای دولت سیزدهم سه هزار و 126 واحد صنعتی گاز داربودند که در دولت سیزدهم 950 واحد از نعمت گاز برخوردار شده اند و هم‌اکنون کل مشترکین 496 هزار و 952 مشترک است.

وی افزود: میزان شبکه‌گذاری گاز در استان قزوین تا پیش از دولت سیزدهم 7482 کیلومتر بود که در دولت سیزدهم 1138 کیلومتر به مجموع شبکه‌گذاری گاز استان قزوین اضافه شد.

حجتی پور در ادامه بیان کرد: در سال 1400 و 1401 تعداد 707 واحد موتورخانه با 65 میلیارد ریال و در سال 1402 تعداد 652 واحد با 142 میلیاردریال بهینه سازی شده است. 

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین تصریح کرد: در زمینه مسئولیت های اجتماعی و عمل به مصوبه ابلاغی دولت، مبلغ 5 میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اختصاص داده‌ایم که از این محل 727 مددجو بهره‌مند شدند.

وی با اشاره میزان مصرف گاز استان قزوین یادآور شد: میزان مصرف گاز در استان قزوین بدون نیروگاه در سال گذشته، سه میلیون 55 هزار مترمکعب و مصرف نیروگاه به تنهایی دو میلیارد و 68 هزار متر‌مکعب بوده است. 

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خاطر‌نشان کرد: گازرسانی به شهرک عظیمه قزوین، شهرک صنعتی کوهین، اجرای خطوط تقویتی 20 اینچ البرز و قزوین، گاز رسانی به شهرک نودهک از پروژه هایی بودند که با اعتبار 100 میلیارد به مرحله اجرا درآمده است.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار