کد خبر: ۱۱۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
۴۶۰ دست و دل‌سازه اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان شامل دل‌نوشته، سجاده، کیف‌های مسافرتی، جاکلیدی و غیره به زائران اربعین اهداء می‌شود.
اهداء دست‌سازه‌های کودکان گیلانی به زائران اربعین

به‌گزارش آرانیوز از رشت، در آستانه اربعین حسینی و به همت مربیان و سفیران فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، 460 دست و دل‌سازه اعضای کودک و نوجوان این مجموعه فرهنگی به زائران اربعین امام‌حسین (ع) اهداء می‌شود.

این حرکت معنوی و ارزشی طی سال‌های اخیر به همت مربیان، اعضا و سفیران فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان صورت می‌گیرد که در این میان، دست‌ودل‌سازه‌های آینده‌سازان دوستدار اهل بیت و امام حسین (ع)، به کودکان و نوجوانان عاشورایی شرکت‌کننده در پیاده‌روی اربعین سرور و سالار شهیدان اهداء می‌شود.

این حرکت هدف‌مند به منظور فراهم‌سازی بسترهای لازم جهت بهره‌گیری مربیان و اعضای کودک و نوجوانان از موهبت‌های اربعین حسینی و بهره‌گیری ثواب زائران میلیونی اباعبدالله الحسین انجام می‌گیرد.

 

پرورش حس دینی و تقویت باورهای دینی و اسلامی اعضای کودک و نوجوانان کانون نیز از دیگر اهداف این برنامه‌ها به شمار می‌رود و در این میان مربیان و اعضا کانون پرورش فکری در کسوت سفیران فرهنگی این مجموعه ضمن شرکت‌در این گردهم‌آیی بزرگ اسلامی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی در مسیر پیاده‌روی زائران امام‌حسین (ع)، نسبت به اهدای دست‌ودل‌سازه‌های اعضای عاشورایی کانون به کودکان و نوجوانان حاضر اقدام‌می‌کنند.

آیین بدرقه سفیران فرهنگی و انتقال 460 دست‌ و دل‌سازه مربیان و اعضای کودک و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان شامل دل‌نوشته، سجاده، کیف‌های مسافرتی، جاکلیدی و غیره در اداره‌ کل این مجموعه فرهنگی در رشت برگزار و زائران سرور و سالار شهیدان و شهدای کربلا با دعای خیر دوستداران اهل‌بیت (ع) راهی این سفر معنوی شدند.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار