کد خبر: ۱۱۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴
معاون خدمات شهری شهرداری بابل گفت: متخلفان تخلیه پنج کامیون زباله در ضلع شرقی بابلرود دستگیر شدند.
دستگیری متخلفان دپوی زباله در بابلرود

به گزارش آرانیوز از بابل، در پی تماس‌های مکرر مردم ساکن حاشیه بابلرود مبنی بر تخلیه زباله و  نخاله در حاشیه بابلرود، شهرداری بابل اقدام به استقرار نگهبان در این مناطق گزارش شده کرد‌ و این استقرار سبب دستگیری متخلفان شد‌.

مهدی حیدری معاون خدمات شهری شهرداری بابل در گفت‌وگو با آرانیوز اظهار داشت‌: گزارشات مردمی مبنی بر تخلیه حجم قابل توجه زباله در حاشیه بابلرود در محدوده ضلع شمالی شهر توسط شهرداری مورد توجه فضای مجازی، مردم و دست‌اندرکاران قرار گرفت.

حیدری با بیان اینکه این مشکل در چند شب و پی در پی تکرار شده بود، افزود: از آنجایی که این کار توسط راننده یکی از شهرداری‌های همجوار صورت گرفته متاسفانه با تکرار این عمل در چند شب  بلافاصله با دستور سرپرست شهرداری بابل و رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا و با پیگیری و نظارت معاونت خدمات شهری شهرداری، همکاران سازمان مدیریت پسماند با همکاری عوامل نیروی انتظامی و اداره محیط زیست، افراد متخلف را شناسایی و دستگیر کردند و ضمن توقیف خودروها، جهت طی مراحل قانونی تحویل دستگاه‌های انتظامی و قضایی شدند.

حیدری همچنین یاد آور شد: هر شب به میزان پنج کامیون زباله در این مکان تخلیه شد که باعث اذیت و آزار عابرین و ساکنین اطراف بابلرود شده است.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار