کد خبر: ۱۱۷۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
سرکنسول ایران در سلیمانیه از شرایط و امکانات ایجاد شده در دو سوی مرز ایران و عراق برای تردد آسان زوار اربعین خبر داد.
آمادگی عراق برای میزبانی از زائران اربعین حسینی

به گزارش آرانیوز از مریوان، محمود محمودیان با حضور در مرز باشماق از شرایط و امکانات ایجاد شده در دو سوی مرز برای تردد آسان زوار اربعین خبر داد.

وی با اشاره به اینکه طرف عراقی آمادگی کامل داشته و 18 گیت و مسیر مشخص را برای پذیرش زائران اختصاص داده است، اظهار داشت: خوشبختانه تمهیدات لازم نیز در مرز باشماق مرسوان فراهم شده است.

سرکنسول ایران در سلیمانیه افزود: خوشبختانه موکب‌ها و امکانات بسیار خوبی نسبت به سال گذشته در مرز باشماق برپا شده و خدمت‌رسانی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: زوار با توجه به اینه هوا در مرز باشماق و این مسیر تا کربلا خنک‌تر است، این مرز را به عنوان مسیر پیاده‌روی خود انتخاب کنند.

محمودیان گفت: مردم کردستان با تمام توان پای کار خدمت به زائران اربعین هستند و امسال نسبت به سال‌های گذشته زیرساخت‌های مناسبی برای پذیرش زائران تدارک دیده شده است.

وی بیان کرد: پذیرش زائران در هر دو طرف ایران و عراق به ویژه پایانه مرزی باشماق، با شرایط مناسب و روان در حال انجام است و امسال رضایت مردم نسبت به گذشته افزایش خواهد داشت.

سرکنسول ایران در سلیمانیه اظهار کرد: اگرچه در مرز باشماق شرایط آب و هوایی بسیار خوب و هوای خنکی را در پیش داریم اما تمهیدات لازم برای استراحت و تردد زائران در فضای مناسب انجام شده است.

 
برچسب ها: اربعین حسینی 1403
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار