کد خبر: ۱۱۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴
استاندار همدان، گفت: ارتباط مجموعه‌های علمی، دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری از طریق کانون کارآفرینان برتر به مراکز تولیدی و کارخانجات برقرار شود تا علم را تبدیل به ثروت کنند.
ارتباط مجموعه‌های علمی- دانشگاهی به مراکز تولیدی برقرار شود

 به گزارش آرانیوز از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد امروز در نشست با اعضای هیئت‌ امنای کانون کارآفرینان برتر رسمی استان، اظهار داشت: تأمین آب شرب سالم و بهداشتی، تکمیل و بهره‌برداری از پروژه بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان، احیای واحدهای تولیدی و ثبت جهانی هگمتانه بخشی از یادگاری‌های دولت مردمی در استان همدان است.

وی بیان کرد: ارتباط مجموعه‌های علمی، دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری از طریق کانون کارآفرینان برتر به مراکز تولیدی و کارخانجات برقرار شود تا علم را تبدیل به ثروت کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه گفت: برای ارتقای وضعیت کانون کارآفرینان برتر از ظرفیت‌های موجود در بخش خصوصی و تعامل سازنده با مدیران دستگاه‌های اجرایی استفاده شود.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه از ابتدای دولت مردمی در استان برنامه‌های یک‌ ساله و سه‌ ساله برای رشد و توسعه‌ استان برنامه‌ریزی و اجرا شده است، عنوان کرد: حضور کانون کارآفرینان برتر در کنار اتاق بازرگانی در شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی مورد تأکید است.

وی با بیان اینکه برای ثبت‌ جهانی هگمتانه مدیران استانی و ملی اهتمام ویژه‌ای داشتند تا این اقدام به نتیجه مقبول رسید بیان کرد: ارائه تسهیلات به مشاغل خانگی و فعالان صنایع‌دستی با رودیکرد حمایت از بانوان سرپرست خانوار مورد توجه باشد.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار