کد خبر: ۱۱۷۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال شرق کشور گفت: چهار گروه مهندسی در حال انجام بخش‌های مختلف طرح بزرگ ملی و راهبردی انسداد دیوار مرزی کشور هستند؛ این طرح امنیت پایدار را در مرزهای شرقی ایران به دنبال خواهد داشت.
انسداد دیوار مرزی با چهار گروه مهندسی در حال انجام است

به گزارش آرانیوز از تایباد، به نقل از قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش، سرتیپ دوم ستاد سیروس امان اللهی در حاشیه بازدید از طرح انسداد دیوار مرزی در شهرستان تایباد گفت: توان و تلاش گروه‌های مهندسی در طرح ملی انسداد دیوار مرزی در مرزهای مشترک ایران و افغانستان مثال زدنی است.

وی افزود: در حال حاضر چهار گروه مهندسی در حال انجام بخش های مختلف طرح بزرگ ملی و راهبردی انسداد دیوار مرزی کشور هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال شرق کشور گفت: در این راستا زیرساخت های لازم از سوی دستگاه های متولی کشوری، استانی و شهرستانی در مناطق مرزی شمال شرق کشور فراهم شده است که جای تقدیر دارد.

سرتیپ امان اللهی ادامه داد: از همه ظرفیتها برای شناسایی مشکلات و رفع موانع پیش روی این طرح استفاده شده که امیدواریم در مدت زمان پیش بینی شده به بهره برداری برسد.

وی گفت: در این راستا  نیروهای گروه مهندسی 444 با تمام توان و در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی فعال هستند و تاکنون مراحل مختلف انسداد دیوار مرزهای مشترک ایران و افغانستان پیشرفت خوبی داشته است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال شرق کشور اضافه کرد: با توجه به افزایش سطح تعاملات بین 2 کشور ایران و افغانستان، روز به روز شاهد افزایش امنیت در مرزهای مشترک هستیم که این موضوع با حضور نیروهای مسلح و امنیتی دوچندان شده است.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار