کد خبر: ۱۱۷۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
مدیرعامل شرکت بیدستان قزوین گفت: در شرکت بیدستان دنبال افزایش بهره وری هستیم لذا در این راستا استفاده بهینه و چند منظوره از زمینهای زراعی موجود در مجموعه را در اولویت خود قرار داده ایم.

افزایش بهره وری تولید در اولویت قرار دارد

به گزارش آرانیوز از قزوین؛ مصطفی کریمی، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت بیدستان در نشست خبری با رسانه های استان قزوین که به مناسبت سالروز تاسیس این شرکت و هفته خبرنگار برگزار شد به ارائه مهمترین فعالیتهای این واحد صنعتی پرداخت.

کریمی در این نشست اظهار کرد: برای تحقق شعار سال باید پیوند مناسبی بین صنعت، دانشگاه و رسانه ایجاد شود تا هماهنگی و همنوایی را شاهد باشیم.

رئیس هیات مدیره شرکت بیدستان با تاکید بر توجه به کیفیت و مرغوبیت محصول و افزایش بهره وری گفت: در راستای افزایش بهره وری شرکت بیدستان، استفاده بهینه و چند منظوره از زمینهای زراعی موجود در مجموعه جزو اولویت های ما است.

وی با اشاره به ۴ هکتار زمین زراعی و کشاورزی در شرکت افزود: با استفاده از ظرفیت نیروهای خدماتی خود برای افزایش بهره وری نسبت به کشت محصولات کشاورزی اقدام کردیم و اکنون رکورد ۸ تن برداشت را شکستیم.

کریمی بابیان اینکه توقف در فرآیند تولید مواد غذایی و تصفیه خانه بیولوژیک این واحد صنعتی خسارت بار است گفت: طی برنامه ریزی صورت گرفته با بهره مندی از انرژی پاک به منظور تامین بخشی از نیازهای شرکت؛ ضمن کاهش هزینه های تولید، برق واحد را نیز تامین کردیم.

مدیرعامل شرکت بیدستان با تاکید براینکه  به منظور فرهنگ سازی و همراه کردن مردم برای مدیریت و کاهش مصرف به مشارکت و همکاری رسانه ها نیاز است افزود: تلاش ما این است به جای قطع برق واحدهای تولیدی به سطح فرهنگی برسیم تا مشترکان خانگی با کاهش مصرف خود به تامین پایدار انرژی و جلوگیری از قطع برق بخش صنعت کمک شایانی نمایند.

کریمی اظهارکرد: طی شش ماه و در کمترین زمان تصفیه خانه شرکت بیدستان احداث شد و اکنون ضمن استاندارد سازی آب خروجی تصفیه خانه، بوی نامطبوع نیز برطرف شده و از فهرست سیاه محیط زیست خارج شده ایم.

مدیرعامل شرکت بیدستان تصریح کرد: در احداث تصفیه خانه از تجهیزات مدرن و به روز استفاده شده و تا جایی که بتوانیم از دانش و توان داخلی در اجرای طرح ها و خط تولید استفاده می کنیم.

شرکت تولیدی الکل و موادغذایی بیدستان با بیش از ۹۰ سال تجربه یکی از قدیمی‌ترین واحدهای تولید اتانول، انواع سرکه و مواد غذایی در کشور است که رویکرد مدیران این شرکت تولید محصولاتی سالم، باکیفیت و مرغوب می باشد و این کالاها با نظارت سازمان نظارت غذا و دارو و دستگاه های امنیتی تولید می شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار