کد خبر: ۱۱۷۶۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
شهردار قشم یکی از مهمترین برنامه‌های شهرداری این شهر را بهسازی مسیرهای درون شهری اعلام کرد و گفت: سالیانه ۳۳۰ میلیارد ریال برای لکه‌گیری معابر شهری در قشم هزینه می‌شود.
هزینه ۳۳۰ میلیاردی لکه‌گیری معابر شهری در قشم

به گزارش آرانیوز از قشم، میرداد میردادی امروز در نشستی با خبرنگاران ضمن تشکر از تلاش‌های آنان در جهت انعکاس اخبار و انتقال مشکلات مردم به مدیران، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 13 هزار تن آسفالت برای لکه‌گیری‌های تمام معابر شهر تولید شده که 500 تن آسفالت سرد برای لکه‌گیری‌های کوچک و 12 هزار و 500 تن آسفالت گرم نیز در لکه‌گیری بزرگ معابر شهر قشم مصرف شده است.

وی با اشاره به سفر اخیر به روسیه که همراه تیم اعزامی از سازمان منطقه آزاد قشم انجام شد، تصریح کرد: می‌توان با الگوبرداری از حمل و نقل عمومی و استفاده از دانش و تجربه روز کشورهای موفق در جهت بهسازی و توسعه هر چه بیشتر قشم گام برداشت.

شهردار قشم امضای چند تفاهم‌نامه و خواهرخواندگی در سفر به روسیه را از جمله مهمترین دستاوردها اعلام کرد و گفت: ما در تلاش هستیم تا بتوانیم به همراهی تمام دستگاه‌ها ، جایگاه قشم را در سطح بین‌المللی احیا کنیم.

میردادی با اشاره به تشکیل جلسات مختلف با نهادها و دستگاه‌های مرتبط در جهت اجرای بازآفرینی شهری در قشم، گفت: یکی از مهمترین مسائل در بافت قدیم قشم، موضوع سند واحدهای مسکونی است و ما با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم در حال پیگیری برای رفع این مشکل در بافت قدیم هستیم.

وی با بیان اینکه فعالیت «نهضت آسفالت» در شهر قشم در چهار بخش آسفالت تراشی، لکه‌گیری، درزگیری و آسفالت معابر فرعی و اصلی با استفاده از امکانات شهرداری و کارخانه‌ آسفالت صورت می گیرد، افزود: سالیانه در بخش لکه‌گیری معابر شهری 330 میلیارد ریال هزینه می‌شود.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار