کد خبر: ۱۱۷۶۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
فرماندار همدان با بیان اینکه تغییر کاربری‌ها به تجاری در بر بلوارهای اصلی و بازارهای سر گذر و خیابان باباطاهر همدان موجب سدمعبر می‌شود، گفت: معضل سد معبر در همدان باید برطرف شود.
معضل سد معبر در همدان باید برطرف شود

مسلم مخفی در گفت‌و‌گو با آرانیوز در همدان، با بیان اینکه ساماندهی مشاغل در همدان و رفع معضل سد معبر مطالبه عموم مردم است، اظهار داشت: این مهم باید با مشارکت همه دستگاه‌ها و نهادهای مسئول انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تعرض به معابر عمومی هم غیرقانونی و هم غیرشرعی است، بیان کرد: در برخی بازارهای همدان مثل بازار سرگدر و سبزه میدان خیابان باباطاهر مسئله سد معبر موجب به زحمت افتادن مردم است.

فرماندار همدان عنوان کرد: به جد از شهرداری همدان خواسته‌ایم که با تغییر کاربری‌ها به تجاری در بر بلوارهای اصلی برخورد کند، چون این معضل مشکلات ترافیکی را نیز موجب می شود.

مخفی تصریح کرد: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در این زمینه ورود خوبی دارند و اتحادیه‌ها و اصناف در این خصوص باید به وظایف خود عمل کنند و شهرداری را همراهی کنند.

میراث فرهنگی وضعیت کاوش خیابان باباطاهر را هر چه زودتر تعیین تکلیف کند

وی در بخش دیگری از سخنان خود به میراث فرهنگی و گردشگری تذکر داد که در اسرع وقت وضعیت کاوش خیابان باباطاهر را تعیین تکلیف کند تا بیش از موجب ایجاد مشکل برای مردم نشود.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار