کد خبر: ۱۱۷۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با اشاره به پرحجم بوده جاده های استان گفت: امسال بیش از ۱۵ میلیون تردد از۱۶ مرداد ماه تا کنون در جاده‌های همدان به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته حدود سه درصد افزایش یافت.
۱۵ میلیون تردد در جاده‌های همدان به ثبت رسید

سرهنگ علی فکری در گفت‌و‌گو با آرانیوز در همدان اظهار داشت: در این مدت 15 میلیون و 223 هزار تردد در جاده‌های استان عبور کرد و در مدت مشابه اربعین سال گذشته سه درصد افزایش را نشان می‌دهد که بر اساس ترددشمارهای جاده ای شمارش شده و سفرهای درون شهری، برون شهری و جاده ای را شامل می‌شود.

وی اعلام کرد: در محورهای ورودی استان از سمت غرب کشور شاهد حجم ترافیک سنگینی هستیم به ویژه در سه راهی بهار و گردنه اسدآباد و در محور خروجی استان نیز در سه راهی فرهنگیان،  بلوار فرودگاه- جورقان و به سمت تهران شاهد حجم ترافیکی سنگین هستیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان بیان کرد: پیش بینی می کنیم که تا چند روز آینده همین وضعیت را در محورها شاهد باشیم، ضمن اینکه در حوزه افزایش تصادفات طبق پیش بینی‌ها بیشتر در بخش واژگونی‌ها بود که حدود 5 درصد کاهش تصادفات را در حوزه جانباختگان را داشتیم.

سرهنگ فکری عنوان کرد: اولویت پلیس راهنمایی و رانندگی پیشگیری از سوانح رانندگی است و با توجه به چند روز باقیمانده از زائران و خانواده های آنها تقاضا دارم تا استراحت کامل را بین مسیر داشته باشند و سپس به راه خود ادامه دهند ضمن اینکه تا هشتم شهریورماه به صورت ویژه و کامل جاده های استان را پوشش خواهیم داد.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار