کد خبر: ۱۱۷۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه: این شرکت طبق روال سال‌های گذشته، هم‌زمان با پیاده‌روی اربعین حسینی، با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط، ازجمله ستاد اربعین وزارت صمت، استانداری اصفهان، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، سازمان پایانه‌های مسافربری و پلیس‌راه، اقدامات و برنامه‌های مهمی را در دستور کار خود قرار داده و تسهیل‌کننده سفر مردم در پیاده‌روی اربعین بوده است.

فولاد مبارکه؛ پیشگام در تولید و پشتیبان مردم در رویدادهای ملی و مذهبی

به گزارش آرانیوز، پیرو هماهنگی صورت‌گرفته و اعلام نیاز ستاد مرکزی اربعین، این شرکت مبلغ ۳۰ میلیارد ریال جهت اجرای ۱۰ هزار مترمربع سایبان و مه‌پاش در مرز مهران اختصاص داد.

 

 ازآنجا‌که محدودیت در سرویس‌دهی به زائران محترم کربلای معلی مسئله‌ای است که زائران در سال‌های اخیر با آن مواجه بوده‌اند، با بهره‌گیری از تجارب قبلی و ارتباطاتی که با مسئولان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، سازمان پایانه‌های مسافربری و پلیس‌راه برقرار شد، ضمن تشکیل کارگروهی از مدیران و کارشناسان این حوزه، برنامه‌ریزی مدونی جهت یاری رساندن به ناوگان حمل‌ونقل کشور و تسهیل در تردد زائران محترم صورت گرفت. در این زمینه و در گام نخست، برای دو وضعیت عادی و اضطراری، پیش‌بینی‌های لازم به عمل آمد و مقرر شد برای فاز اول، بخشی از ناوگان ترابری شرکت و در فاز دوم نیز با ادغام کردن سرویس‌های ترابری کارکنان نوبت‌کار و روزکار و کسر بخشی از ساعت کاری همکاران روزکار، کل سرویس‌های مربوطه به این امر اختصاص یابد.

آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که تعداد مکانیسم‌های اعزامی از اصفهان و حومه به مرز مهران تا تاریخ ۲ شهریورماه برابر ۸۱۲ سرویس بوده و با احتساب هر اتوبوس ۴۴ نفر در حدود ۳۵۸۲۸ نفر تا دوم شهریورماه با استفاده از ناوگان ترابری سنگین به کربلای معلی اعزام شده‌اند. به‌طور قطع با ادامه این روند میزان این خدمت‌رسانی به مردم شریف تا پایان حماسه پیاده‌روی اربعین بیشتر نیز خواهد شد. همچنین روزانه تعداد ۵۰ تا ۷۰ نفر از رانندگان پایه‌یکم فولاد مبارکه برای تقویت ناوگان ترابری در مسیر عزیمت به کربلای معلی و بالعکس اعزام شده‌اند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار