کد خبر: ۱۱۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
معاون اشتغال کمیته امداد مازندران گفت: امسال ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه اشتغال در نظر گرفته شد.
۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال‌زایی کمیته امداد مازندران

به گزارش آرانیوز از سوادکوه، سیدعلی‌ اصغر رضایی تالشی معاون اشتغال کمیته امداد مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با بیان اینکه در سال گذشته بالغ بر 10 هزار فرصت شغلی ایجاد کردیم، گفت: این فرصت‌های شغلی در سرفصل‌های مختلف مثل طرح‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، پرورش قارچ، زنبور عسل، قالیبافی، آرایشگری، حمل و نقل  بوده که بالغ بر هزار و 125 میلیارد تومان در سر فصل‌های تبصره 18 این تسهیلات را پرداخت کردیم.

وی با توجه به ارائه این خدمات در سال جاری، عنوان کرد: میزان اعتبار امسال نیز با توجه به شرایطی که داشتیم و کاهشی که داشته به میزان حدود هزار و 100 میلیارد تومان است و تاکنون بانک‌‌ها نزدیک به 80 درصد اعتبارات را به ما تخصیص دادند و ما هم مشمولان را به بانک معرفی کردیم. 

رضایی تالشی با بیان اینکه سال گذشته بانک‌ها همکاری خوبی با ما داشته‌اند، اظهار داشت: انتظار داریم امسال هم همکاری خوبی داشته باشند، شرایط جذب و بحث ضمانت‌ها را کمی آسان بگیرند و همین‌طور در پرداخت تسهیلات کار را راحت‌تر انجام دهند.

معاون اشتغال کمیته امداد مازندران با اشاره به اعتبار برای سوادکوه، یادآور شد: امسال برای سوادکوه نزدیک به 25 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفتیم و اگر از منابعی همچون منابع بند الف، منابع امداد ولایت هم اضافه شود و منابع مشاغل خانگی هم اعتبار داده شود، می‌توانیم حدود 5 میلیارد دیگر نیز برای سوادکوه از حوزه منابعی در نظر بگیریم.

رضایی تالشی باتوجه به برنامه‌های کمیته امداد در هفته دولت در حوزه اشتغال، گفت: حدود 30 طرح در این حوزه برای کل مازندران با مبلغ 5 میلیارد تومان داریم که از این تعداد 2 طرح در سوادکوه وجود دارد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار