کد خبر: ۱۱۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی:
سردار مطهری زاده گفت: کار پلیس و رسانه مکمل یکدیگر است و ما خود را از رسانه جدا ندانسته و آن را یار و یاور خود در اجرای ماموریت‌ها می‌دانیم.

کار پلیس و رسانه مکمل یکدیگر است

به گزارش آرانیوز از خراسان شمالی، سرتیپ دوم «سعید مطهری‌زاده» فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی در دیدار با «رضا واعظی» مدیرکل صدا و سیمای استان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری بسیار خوب مجموعه صدا و سیمای با پلیس و همچنین پوشش خبر پلیس، اظهار داشت: زیبایی کار پلیس در این است که رسانه در ماموریت‌های پلیسی در کنار ما باشد و آن را به تصویر بکشد.

وی با اشاره به اینکه در مقوله برقراری امنیت اجتماعی زمانی موفقیت حاصل می‌شود که رسانه فعالیت‌های ما را به نحو مطلوب پوشش داده و به سمع و نظر مردم برساند، افزود: پلیس خود را از مجموعه صدا و سیما و به کلی از رسانه جدا ندانسته و آن را یار و یاور خود در اجرای مطلوب ماموریت‌های محوله می‌داند.

فرمانده انتظامی استان بااشاره به اینکه کار پلیس و رسانه مکمل هم هستند، گفت: ما خود را از رسانه جدا ندانسته و آن را یار و یاور خود در اجرای ماموریت ها می دانیم. 

وی با بیان اینکه زمانی اثر بخشی ماموریت پلیس در جامعه به درستی احساس می‌شود که رسانه آن را پوشش دهد، تصریح کرد: در هنگام بحران‌ها نیز رسانه می‌بایست احساس آرامش را به جامعه تزریق کند. خدمت گذاری به مردم افتخار ما است و نیازمندیم تا مردم نیز ما را در این راه یاری کنند.

سردار مطهری زاده با بیان اینکه در حوزه آسیب‌های اجتماعی خصوصا در بحث مواد مخدر، اقدامات رسانه‌ای بسیار تاثیر گذار است، خاطر نشان کرد: به حمد الله در استان خراسان شمالی بین پلیس و رسانه یک همدلی و همکاری بسیار خوب و مطلوبی برقرار است که تلاش می‌شود تا این تعاملات تداوم داشته و ارتقا یابد.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار