کد خبر: ۱۱۷۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از موافقیت ۷۴ درصدی شهروندان قزوینی با اجرای طرح ترافیک در هسته مرکزی شهر خبر داد.
موافقیت ۷۴ درصدی شهروندان با اجرای طرح ترافیک در قزوین

به گزارش آرانیوز از قزوین، اسماعیل عرشیان، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین بعد از ظهر امروز در جلسه مدیریت ترافیک هسته مرکزی شهر قزوین، که در محل سالن جلسات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین برگزارشد، اظهار داشت: به دلیل ضرورت کنترل ترافیک هسته مرکزی شهر مطالعاتی در خصوص معابر نیازمند اجرای طرح با گردآوری نظرات ساکنین، شاغلین و شهروندان توسط متخصصین ترافیک با استفاده نرم افزارهای تخصصی ترافیکی مدل سازی و شبیه سازی شد.

وی ادامه داد: 11 سناریوی پیشنهادی معابر نیازمند اجرای طرح ترافیک توسط متخصصین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عرشیان افزود: معابر نیازمند اجرای طرح ترافیک خیابان های عدل، مدرس، سعدی، مولوی، نادری، شهرداری، خیام، فردوسی، هلال احمر، پیغمبریه، طالقانی و امام خمینی (ره) می باشد، که بر اساس نتایج داده های آماری معابر خیام و امام خمینی (ره) بیشترین درصد فراوانی به خود اختصاص داده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: به طوری که بررسی نظرات شهروندان، ساکنین و شاغلین در خصوص اجرای طرح ترافیک در هسته مرکزی شهر قزوین، در ساعت اوج ترافیک موافقت 74 درصد شهروندان در بر داشته است.

وی در پایان تاکید کرد: معابر داخل طرح سناریو دو شامل خیابان های امام خمینی (ره)، پیغمبریه و هلال احمر بوده و سایر سناریوها با توجه به تعداد نواحی ترافیکی مساحت، جمعیت ساکن، سهم مساحت از کل شهر، کارمندان، جذب سفر با خودروی شخصی و سایر مولفه ها و پارامترها و تغییرات آن اتخاذ خواهد شد.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار