کد خبر: ۱۱۷۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
به گفته استاندار گیلان، از دهه فجر سال گذشته تا به امروز هفت واحد آموزشی شامل ۵۳ کلاس درس و با اعتبار یک‌ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال به سرانه آموزشی گیلان اضافه شده است.
اضافه شدن ۷ واحد آموزشی به سرانه گیلان در یک سال گذشته

به گزارش آرانیوز از لنگرود ، اسدالله عباسی، استاندار گیلان صبح امروز در آیین افتتاح دبستان دخترانه شهید جمهور در شهر لنگرود با تأکید بر لزوم توجه به استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس و به ویژه کمیسیون برنامه و بودجه، اظهار داشت: در تلاشیم با کمک مجمع نمایندگان گیلان، مدارس بیشتری را در استان احداث کنیم، زیرا هر چه سرانه فضای آموزشی را در کشور گسترش دهیم به پرورش انسان‌های وارسته کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به برنامه دولت چهاردهم در اجرایی کردن برنامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری گفت: شعار دولت چهاردهم یعنی وفاق ملی را باید به فال نیک بگیریم و نقشه راه و اهداف کشور نیز مشخص است و بر اساس شایسته سالاری باید تمامی برنامه‌ها را اجرایی کرد.

استاندار گیلان یکی دیگر از اهداف دولت وفاق ملی را به مانند دولت شهید جمهور، مهار تورم دانست و بیان کرد: اولویت مهار و کنترل تورم، رشد اقتصادی کشور و ایجاد اشتغال است و ماهم به عنوان سرباز نظام در هر جایگاهی برای پیشبرد اهداف کشور قدم خواهیم نهاد.

عباسی با بیان اینکه تاکنون 960 پروژه عمرانی از مصوبات سفر دور نخست رئیس جمهور شهید در گیلان به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: در طول سه سال گذشته 6 هزار و 936 پروژه عمرانی به ارزش 37 هزار و 653 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که 2 هزار و 200 میلیارد تومان آن مربوط به شهر رضوانشهر در حوزه‌های مختلف بوده است.

وی با ابراز خرسندی از اقدامات نوسازی مدارس در حوزه توسعه زیرساخت‌های آموزشی در استان، گفت: از دهه فجر سال گذشته تا به امروز 7 واحد آموزشی شامل 53 کلاس درس و با اعتبار یک‌هزار و 330 میلیارد ریال تحویل استان داده شده است.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار