کد خبر: ۱۱۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹
وزیر کشور گفت: با توجه به اینکه دستگاه‌ها اعلام آمادگی کردند و هماهنگ شده بود، مصوبات پیشنهادی استان در جلسه تصویب می‌شود و تنها تعطیلی روز سه‌شنبه خراسان رضوی را بررسی و نهایت تا شنبه نتیجه را اعلام می‌کنیم.
وزیر کشور: تعطیلی روز سه‌شنبه خراسان رضوی بررسی می‌شود

به گزارش آرانیوز از مشهد، اسکندر مومنی، وزیر کشور امروز، پس از بازدید از روند فعالیت‌ موکب‌های سطح شهر مشهد و  ورودی‌های مشهد در نشست قرارگاه مرکزی زائران دهه پایانی ماه صفر که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد اظهارداشت: آمادگی دستگاه‌ها مناسب و مشارکت مردم بسیار خوب و عالی است، موکب‌ها نیز آمادگی لازم را برای خدمت‌رسانی و مهمان‌نوازی از زائران داشتند.

وی افزود: با توجه به اینکه دستگاه‌ها اعلام آمادگی کردند و هماهنگ شده بود، مصوبات پیشنهادی استان در جلسه تصویب می‌شود و تنها تعطیلی روز سه‌شنبه را بررسی و نهایت تا شنبه نتیجه را اعلام می‌کنیم که آیا سه‌شنبه خراسان رضوی تعطیل باشد یا نه.

مومنی تصریح کرد: فروش بلیت اتوبوس، راه‌آهن و هواپیما باید به صورت جدی مورد نظارت قرار گیرد، پیگیری شود تا در زمینه بلیت‌ها حقی از کسی ضایع نشود. گزارشی که در خصوص گران‌فروشی داشتیم اعلام کردند مبالغ برگشت داده شد که این اقدام بسیار خوبی است و اگر در دهه پایانی صفر این اتفاق افتاد، به جد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار