کد خبر: ۱۱۸۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
استاندار لرستان از تعیین ضرب‌الاجل ۱۰ روزه برای آماده‌شدن جدول تفریغ بودجه سازمان همیاری‌ شهرداری‌ها و پرداخت مطالبات این سازمان خبر داد.
مطالبات سازمان همیاری شهرداری‌های لرستان پرداخت شود

به گزارش آرانیوز از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت ظهر امروز در جلسه شورای همیاری شهرداری‌ها گفت: سرعت‌بخشی به برخی کارها به‌دلیل برخی مشکلات موجود در لرستان در حدّ مورد انتظار فراهم نشده‌است.

او اضافه کرد: شهرداری‌های لرستان با سازمان همیاری شهرداری همکاری لازم را داشته باشند و معاون عمرانی استاندار هم مجاز است کارهایی که به‌سرعت عمل نیاز دارد را به این سازمان واگذار کند.

استاندار لرستان ادامه داد: مطالبات سازمان شهرداری‌ها توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی پرداخت شود و خدمات ارائه‌شده در فصل زمستان باید با نظام مالی شفاف و روشن انجام شود.

شفقت بیان کرد: جدول تفریغ بودجه سازمان همیاری‌های شهرداری لرستان باید ظرف 10 روز آینده آماده شود و قبل از برگزاری جلسه بعدی شورا در اختیار شهرداران قرار گیرد.

او با بیان تعدد شهرداری‌ها در لرستان یادآور شد: طرح توسعه مناطق سازمان همیاری شهرداری‌ها تصویب و اجرایی شود.

استاندار لرستان تأکید کرد: سازمان همیاری باید چند نقطه را در این استان مشخص کند که هم هزینه تمام‌شده برای این سازمان کمتر شود و هم امکان خدمات‌دهی بیشتر به سایر شهرداری‌های استان بیشتر باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار