کد خبر: ۱۱۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از فعالیت ۶۶۸ تعاونی با سرمایه ۱۷۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در استان خبر داد.
فعالیت ۶۶۸ تعاونی با سرمایه ۱۷۷ میلیارد در خراسان جنوبی

به گزارش آرانیوز از بیرجند، علیرضا رزم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 13 شهریور در ایران روز تعاون نامگذاری شده است. تعاون و همکاری در رشد و شکوفایی جامعه نقش بسزایی دارد و بدیهی است با گسترش فرهنگ تعاون، وحدت و هم‌دلی در جامعه حاکم و ابتکارها و نوآوری‌ها شکوفا می‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر 668 تعاونی با سرمایه 177 میلیارد و 200 میلیون تومان در خراسان جنوبی فعال است که بیشترین تعاونی‌ها در حوزه مشاغل خانگی، کشاورزی و دامپروری تشکیل شده است.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از ایجاد 391 فرصت شغلی با راه‌اندازی تعاونی‌های جدید در استان خبر داد و گفت: این میزان اشتغال در 5 ماه گذشته با راه‌اندازی 15 شرکت تعاونی جدید در خراسان جنوبی ایجاد شده است.

رزم بیان کرد: تعداد اعضای این شرکت‌های تعاونی 301 نفر است و  سرمایه‌ گذاری تعاونی‌ها 511 میلیون و 400 هزار تومان است.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی یادآور شد: این تعاونی‌ها در گرایش‌های مختلف تولیدی، توزیعی، چند منظوره خدمات و پیشرفت و آبادانی روستایی و روستا تعاون تشکیل شده است.

 
 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار