کد خبر: ۱۱۸۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام داشته های ما در مسیری است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حرکت می کند گفت: موظفیم قله‌های بلند جهاد و شهادت را نمایان‌تر کنیم.
موظفیم قله‌های بلند جهاد و شهادت را نمایان‌تر کنیم

به گزارش آرانیوز از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی شامگاه چهارشنبه در چهارمین یادواره شهدای عملیات رمضان و یادبود حضور شهید سپهبدسلیمانی به همدان در حسینیه امام (ره) ضمن عرض تسلیت شهادت امام رضا(ع) اظهار کرد: بزرگترین افتخار ما این است که تمسک به ائمه معصومین (ع)داریم و افتخار شهیدان ما به این است که به نام و به دستور خداوند و نایب ائمه به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: اراده ما بر این است تا شهدای استانمان را نمایان کنیم به همین دلیل با پیگیری‌های دوستان در راهیان نور مصوب کردیم تا قراویزی که شش سردار رشید دوران جنگ قله نشینان قراویز و بازی‌دراز هستند به ثبت ملی برسد. تا ایران عظمت این شهدار ا در قراویز ببیند.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه الوند با همه عظمتش در برابر عظمت این بزرگان دفاع مقدس سر خم می‌کند گفت: بزرگان و شهیدانی به اندازه تاریخ و ایران داریم و به وجود تمام آنها افتخار می‌کنیم. مراسم امروز متعلق به 150 شهید عملیات رمضان، 84 شهید نماز جمعه و 62 شهید عملیات 11 شهریور است چند سال گذشته در سالگرد عملیات رمضان در این مکان شهید سلیمانی بنایی گذاشت که تا وقتی زنده هستیم استوار خواهد بود.

حاجی بابایی بیان کرد: هر آنچه می خواهیم برای حفظ نظام و اسلام عزیز است و قله های بلند شهادت را روز به روز نمایان تر می‌کنیم و واقعیت شهیدان را به مردم بیش از پیش نشان می دهیم.

وی عنوان کرد: حق هشت هزار شهید و شهیدان بزرگ استان ادا نشده و نتوانستیم به نسل‌های دوم و سوم قله‌ها را نشان دهیم و بگوییم شهید حجازی، شهید بهمنی، شهید فراهانی و غیره چه کسی بودند شهدای بزرگی که در برابر عظمت آنها قله الوند احساس حقارت می کند.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی افزود: رزمندگان همدان در عملیات 11 شهریور و عملیات رمضان حماسه آفرینی کردند، برخی شهدای ما را با ضد هوایی زدند چون سنگری نداشتند اما ما برای دفاع از آنها باید با مظلومیت دفاع کنیم امروز دفاع از آنها برای ما سخت تر است اما باید بدانیم این شهیدان نظام و رهبری را تا منزل مقصود می رسانند.

حاجی بابایی با بیان اینکه تمام داشته های ما در مسیری است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حرکت می کند گفت: مظلوم ترین واقعه تاریخ کشور در همدان سفر شهید سلیمانی است که دنیا را به هم ریخت اما ما نتوانستیم آن را روایت و بیان کنیم در هیچ سفری شهید سلیمانی به این عظمت که هیمنه دنیا را به هم بریزد.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار