کد خبر: ۱۱۸۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹
استاندار گلستان گفت: تمام تلاش خود را برای اجرای دقیق پروژه مهر خواهیم داشت و یقینا نباید هیچ کلاسی بدون معلم در آغاز سال تحصیلی جدید باشد.
استاندار گلستان: هیچ کلاس درسی بدون معلم نخواهد بود

به گزارش آرانیوز از گرگان، علی محمد زنگانه ‌در جلسه شورای آموزش و پرورش استان  تصریح کرد: دستگاه های که زمینه همراهی در هنرستان های وابسته را دارند اقدام جدی را صورت دهند مثلاً در حوزه صنایع دستی با مشارکت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اقدام شود.

وی ادامه داد: مطابق با برنامه هفتم توسعه ضروری است 50 درصد مدارس را به سمت مهارت های فنی حرفه ای و مهارتی ببریم و البته در ساخت و توسعه هنرستان ها نیز این موضوع باید با همکاری سازمان برنامه و بودجه مورد توجه قرار گیرد.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را برای اجرای دقیق پروژه مهر خواهیم داشت و یقینا نباید هیچ کلاسی بدون معلم در آغاز سال تحصیلی جدید باشد.

زنگانه یادآور شد: توجه به پروژه پرورش اَوان کودکی که گلستان استان پایلوت آن است با شدت در حال پیگیری است چراکه توجه به دوران طلایی رشد کودکان می تواند آینده درخشانی را برای استان رقم بزند.

وی گفت : عملیاتی شدن 100 درصدی مصوبات شورای آموزش و پرورش ضروری است.

استاندار گلستان با اشاره به هفته دولت افزود: در هفته دولت امسال 40 پروژه با 246 کلاس درس و اعتبار 480 میلیارد تومان بهره‌برداری و عملیات اجرایی 4 پروژه با 40 کلاس درس و اعتبار 120 میلیارد تومان آغاز  شد.

زنگانه اظهار کرد: در 3 سال گذشته از 140 پروژه مدرسه با 760 کلاس جدید درس در استان بهره‌برداری شده است.

لازم به ذکر است در این جلسه گزارشی از اقدامات پروژه مهر سال 1403 -1404 ، تامین بسته های تحصیلی برای دانش آموزان بی بضاعت توسط سید رضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش ارائه شد و پیرامون آن تبادل نظر صورت گرفت.

 

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار