کد خبر: ۱۱۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹
حجت الاسلام والمسلمین «غفوری» و «صحرایی» در پیام مشترکی قهرمانی یاسین خسروی را در مسابقات پارالمپیک تبریک گفتند.

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه در پی قهرمانی یاسین خسروی در پارالمپیک

به گزارش آرانیوز از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین «حبیب الله غفوری» نماینده ولی فقیه در استان و «محمد طیب صحرایی» استاندار کرمانشاه در پیام مشترکی قهرمانی «یاسین خسروی» را در مسابقات پارالمپیک تبریک گفتند.

در این پیام امده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

افتخارآفرینی آقای یاسین خسروی، جوان باهمت، مومن و مستعد کرمانشاهی در مسابقات پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ و کسب مدال طلای رشته پرتاب وزنه که با چهار رکوردشکنی نیز همراه بود، مایه غرور و نشاط مردم شریف ایران اسلامی بخصوص هم‌ استانی‌های عزیز شده است.

درخشش تحسین‌برانگیز این فرزند افتخارآفرین کرمانشاه نشانگر شایستگی‌ها و اراده جوانان این دیار است که حتی با وجود برخی محدودیت‌های جسمی، می‌توانند بر قلّه‌های افتخار جهانی بدرخشند و تبدیل به الگو و نماد اراده و انگیزه شوند.

 اهدای این مدال ارزنده به شهید حاج «اسماعیل هنیه» حلاوت این پیروزی را دوچندان نمود و اینجانبان این موفقیت ارزشمند و دغدغه‌مندی ستودنی را به آقای خسروی، خانواده و مربیان محترم ایشان، مردم شریف ایران و استان کرمانشاه بویژه جامعه بزرگ ورزش تبریک می گوییم و سلامتی و توفیق هرچه بیشتر جوانان سختکوش سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی را از خداوند متعال مسالت می‌نماییم.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار