کد خبر: ۱۱۸۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰
نماینده شرکت چینی یوزن اکسوژن گفت: شرکت های چینی حاضر در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست آماده همکاری با صنعت پتروشیمی ایران و توسعه همکاری های مشترک هستند

آمادگی شرکت های چینی برای همکاری های مشترک با صنعت پتروشیمی ایران

به گزارش خبرنگار آرانیوز،هان،نماینده شرکت چینی یوزن اکسوژن با بیان اینکه شرکت و کارخانه آنها در چین بسیار شناخته‌شده است و سالهاست در زمینه پتروشیمی فعالیت می‌کنند، گفت: کمپانی ما همچنین در بازار پتروشیمی ایران مشهور و در زمینه‌های مختلف مثل کامپاندینگ و اختلاط اجزای آمیزه‌ی لاستیکی مشغول به کار است.

بر اساس این گزارش سعید سواحلی مقدم مدیرعامل، موسس و شریک مجموعه یوزن اکسوژن در ایران اظهار کرد: ما شناخته‌ شدن‌ترین برند در زمینه اکستوروددهای دو مادون هستیم و تقریبا 12 سال است که با شرکت چینی همکاری داریم و از آن زمان خط تولید ما در ایران نصب و راه‌اندازی شده است. همچنین شرکای چینی ما برای بازدیدهای دوره‌ای سالی 4 تا 5 بار به ایران می‌آیند و در حال حاضر شرکت‌های پتروشیمی هم جز بازارهای هدف این شرکت چینی است.

شرکت یوزن در شهر نانجینگ واقع شده و این شهر مهد تولید اکستوروددهاست.

وی ادامه داد: نمایشگاه ایران‌پلاست یکی از مهمترین رویدادهای صنعت پتروشیمی است و ما هر سال خیلی قوی در آن شرکت می‌کنیم. به طورحتم این نمایشگاه‌ فرصتی را در اختیار ما قرار می‌دهد که مشتریان جدیدی را جذب و ملاقات کنیم و این در حالی است که هرسال رضایت از نمایشگاه بالاست.

شریک چینی هم درادامه اضافه کرد: این نمایشگاه یک فرصت بسیار عالی برای ما است تا بتوانیم فرصت‌های سرمایه‌گذاری را گسترش دهیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار