کد خبر: ۱۱۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: هجدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست بر راهبرد تکمیل زنجیره ارزش تاکید دارد و این رویداد ارزشمند می‌تواند در تحقق این هدف گذاری موثر باشد.

ایران پلاست رویدادی مهم در مسیر تکمیل زنجیره ارزش صنایع پلیمری است

حسن عباس‌زاده، در گفتگو با خبرنگار آرانیوز درباره هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، اظهار کرد: این نمایشگاه فرصتی مناسب برای ارائه دستاوردها و توانمندی های شرکت های فعال در بخش پلیمراست.

مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به این که ظرفیت تولید پلیمرکشور بیش از10 میلیون تن است گفت: نیمی از این تولید در داخل کشور مورد استفاده قرار می گیرد و مازاد نیاز داخلی صادر می شود.

وی ادامه داد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان متولی توسعه صنعت پتروشیمی به دنبال توسعه صنعت و تکمیل زنجیره ارزش است و در این مسیربرگزاری نمایشگاه ایران پلاست می تواند همگرایی را میان ارکان مختلف این صنعت را به دنبال داشته باشد.

عباس زاده تصریح کرد: هدف گذاری صنعت بر تولید محصولات نهایی و تکمیل زنجیره است و صنایع تکمیلی پتروشیمی می توانند با سرمایه گذاری های خود مسیر توسعه را هموار کنند.

وی با بیان این که شرکت های حاضر در این رویداد مهم نمایشگاهی می توانند چالش ها و مشکلات خود را با مدیران شرکت ملی صنایع پتروشیمی در میان بگذارند گفت: تسهیل فضای کسب و کار و رفع چالش های فعالان صنعت به عنوان یک راهبرد از سوی NPC مورد تاکید قرار دارد.

عباس‌زاده به زنجیره ارزش محصولات پلیمری اشاره کرد و گفت: شرکت‌های پتروشیمی تولیدکننده پلیمرها در یک سو و در سوی دیگر صنایع پایین‌دستی مصرف‌ کننده قرار دارند، وهمچنین شرکت‌های سازنده تجهیزات، شرکت‌های تولیدکننده مواد افزودنی، صنایع کامپاندینگ و نیز تشکل‌های صنفی و انجمن‌ها در این زنجیره نقش‌آفرینی می‌کنند.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست ۱۸ تا ۲۱ شهریور امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار