کد خبر: ۱۱۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
کردستان با ثبت ۷۹ طرح نوآورانه، در اولین گفتمان ملی نخبگان با شعار "نخبگان؛ حکمرانی دانش‌بنیان"، مقام نخست را در بین استان‌های پهنه زاگرس به خود اختصاص داد.

نخبگان کردستانی، پیشتاز ارائه راهکار برای چالش‌های کشور در اولین گفتمان ملی نخبگان

به گزارش آرانیوز از سنندج، دکتر جمال سلیمی، رئیس بنیاد ملی نخبگان استان کردستان با بیان اینکه، کردستان با ثبت ۷۹ طرح نوآورانه، در اولین گفتمان ملی نخبگان با شعار "نخبگان؛ حکمرانی دانش‌بنیان"، مقام نخست را در بین استان‌های پهنه زاگرس به خود اختصاص داد، گفت: این رویداد که با هدف ارائه راهکارهای موثر برای رفع چالش‌های کشور برگزار می‌شود، با استقبال گسترده نخبگان کردستانی مواجه شده است.

وی گفت: این رویداد یک فرصت طلایی برای نخبگان است تا ضمن ارائه ایده‌های خود را برای حل مشکلات کشور، در تحقق حکمرانی دانش‌بنیان نقش ایفا کنند.

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان کردستان گفت: در این رویداد، شرکت‌کنندگان ایده‌های خود را در پنج محور اصلی شامل حوزه‌های مالی و ارزی، منابع طبیعی، امنیت غذایی، نظام سلامت و حکمرانی هوشمند ارائه نمودند. ایده‌های ارسالی پس از ارزیابی، در قالب پوستر در نمایشگاهی به نمایش در خواهد آمد.

شایان ذکر است برگزیدگان این رویداد علاوه بر جوایز نقدی، فرصت عضویت در خانه نخبگان و حمایت برای اجرای ایده‌های خود را خواهند داشت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار