کد خبر: ۱۱۸۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی از اجرای یک هزار و ۵۰۰ برنامه متنوع در آذربایجان شرقی طی هفته دفاع مقدس خبر داد.
اجرای ۱۵۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس در آذربایجان شرقی

به گزارش آرانیوز از تبریز، تراب محمدی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان، تبیین فرهنگ عاشورایی و ارزش های ایثارگری در جامعه را خواستار شد و گفت: برنامه‌های هفته گرامیداشت دفاع مقدس باید بر روی نوجوانان و جوانان اثرگذار بوده و این اثرگذاری بر روی جامعه و نسل حاضر منجر به ایجاد تمدن نوین اسلامی شود.

وی با اشاره به اهمیت اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و عقیدتی به خصوص در حوزه دفاع مقدس، گفت: نتیجه گرایی در چنین برنامه هایی لازم و ضروری است.

محمدی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های فرهنگی موظفند در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس نقش خود را ایفا کنند، ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده نمایشگاه هفته دفاع مقدس امسال در محوطه مصلای اعظم تبریز برپا و رژه یگان‌های نظامی و انتظامی نیز همچون سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

وی از رسانه های گروهی درخواست کرد با استفاده از کارشناسان زبده و تاثیرگذار و فرماندهان جنگ در طول هفته دفاع مقدس، اخبار‌، گزارش‌ها و برنامه‌های متنوع، جذاب و تاثیرگذار تهیه و منتشر کنند.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی از اجرای یک هزار و 500 برنامه متنوع در آذربایجان شرقی طی هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: هدف از بزرگداشت هفته دفاع مقدس این است که این دوران به عنوان یک دانشگاه ملی و فراملی است و نباید فراموش شود و همان طور که رهبر انقلاب تاکید کرده‌اند برنامه‌های دفاع مقدس هر سال باید پر بارتر از سال قبل باشد.

محمدی یادآور شد: در هفته دفاع مقدس امسال پروژه های متنوعی همچون بزرگراه خواجه ورزقان، به بهره برداری رسیده و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

به گزارش آرانیوز، 31 شهریور همزمان با شروع جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران تا ششم مهر ماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار