کد خبر: ۱۱۸۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
فرماندار تایباد:
شیردل گفت: مسلمانان با گذشت زمان با افزایش ترفندهای شوم دشمنان علیه جهان اسلام به اهمیت مساله وحدت بیشتر پی می‌برند بنابراین باید با برگزاری برنامه‌های متنوع وحدتی هر سال بهتر از گذشته، اهداف و نقشه‌های پلید دشمن را خنثی کرد.

وحدت جهان اسلام توطئه‌های تفرقه‌افکنانه نظام سلطه را خنثی می‌کند

به گزارش آرانیوز از خراسان رضوی، «مهدی شیردل» فرماندار شهرستان تایباد امروز (سه‌شنبه) در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته وحدت این شهرستان اظهار داشت: ۱۷ عنوان برنامه شاخص در قالب بیش از ۴۰ آیین فرعی برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن هفته وحدت در شهرستان تلفیقی تایباد پیش‌بینی شده است.

وی افزود: باید از همه ظرفیت‌های شهرستان برای بزرگداشت این ایام استفاده کرد؛ بر همین اساس همه دستگاه‌های متولی باید همت و تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

فرماندار تایباد ادامه داد: هفته وحدت فرصتی دوباره برای نمایش اتحاد و همدلی ساکنان شیعه و سنی شهر‌ها و روستا‌های این خطه مرزی است. در سایه هم‌افزایی و انسجام همگانی و مشارکت حداکثری مردم باید به دنبال شور و نشاط در آیین‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی شده این هفته بود.

این مقام مسئول گفت: ساکنان این دیار مرزی از دیرباز تا به امروز در سایه وحدت و همدلی در کنار یکدیگر با صفا و صمیمیت زندگی و در محافل و مناسبت‌ها با اشتیاق شرکت کرده‌اند.

شیردل تصریح کرد: مسلمانان با گذشت زمان با افزایش ترفند‌های شوم دشمنان به اهمیت مساله وحدت بیشتر پی می‌برند بنابراین باید با برگزاری برنامه‌های متنوع وحدتی هر سال بهتر از گذشته، اهداف و نقشه‌های پلید دشمن را خنثی کرد.

در سایه وحدت ایران یکی از امن‌ترین کشور‌های جهان است

«عثمان سالاری» نماینده مردم شهرستان‌های تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست ابراز داشت: وحدت برای جهان اسلام و جوامع امروزی یک ضرورت به شمار می‌رود.

وی افزود: یکی از برکات و ثمرات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، وحدت، همدلی، اتحاد و انسجام جهان اسلام است.

نماینده مردم شهرستان‌های تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این برهه حساس در سایه یکدلی مردم کشورمان یکی از امن‌ترین کشور‌های جهان را از آن خود کرده‌ایم.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار