کد خبر: ۱۱۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
رئیس شورای شهر اهواز گفت: برای ایجاد فضای زیبا و آرام و بدون دغدغه در آغاز سال تحصیلی، کمیته استقبال از ماه مهر در شورای شهر اهواز تشکیل شد.
اهواز به استقبال ماه مهر می‌رود

محمد مهدی مطیعی در گفت‌وگو با آرانیوز در اهواز، گفت: ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید یک رویشی نو و نفسی تازه به کالبد شهر است و همه باید تلاش کنیم آغاز سال تحصیلی، روان و زیبا و آرام شکل گیرد.

وی افزود: برای ایجاد فضای زیبا و آرام و بدون دغدغه در آغاز سال تحصیلی، کمیته استقبال از ماه مهر در شورای شهر اهواز در 3 کمیته خدمات، فرهنگی و روابط عمومی و حمل و نقل تشکیل شد.

رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به هماهنگی کامل این اقدامات با سازمان آموزش و پرورش گفت: در بخش حمل و نقل در دو مسأله تاکسیرانی و اتوبوسرانی برنامه ریزی شد که در ماه مهر سرویس دهی منظم و با شکل مناسب ارائه شود. به ویژه آنکه سرویس مدارس نیز از سوی شهرداری است.

وی به جزییات کمیته فرهنگی و اجتماعی و روابط عمومی اشاره کرد و افزود: در بخش فرهنگی و اجتماعی باید فضاسازی صورت گیرد طوری که شهر دارای محیط بانشاط و امیدوارکننده و انگیزه بخش باشد که دانش آموزان و دانشجویان را به سمت آینده روشن امیدوار کنند.

وی گفت: در این کمیته دنبال ایجاد روح تعاون و همکاری و علم آموزی است که این اقدامات در حقیقت سرمایه گذاری برای تربیت شهروندان متخلق و معنویت گراست.

مطیعی به زیرگروهای بخش خدمات اشاره کرد و افزود: این کمیته دارای اجزای مختلف در حوزه آتش نشانی و زیباسازی، جمع آوری پسماند و نخاله است که این موارد در ماه مهر به‌طور ویژه در محیطهای آموزشی خدمت رسانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: شست‌وشوی معابر اطراف مدارس، جدول کشی خیابان های پیرامونی مدارس، زیباسازی دیوار مراکز آموزشی و جمع آوری پسماند و نخاله اطراف مراکز آموزشی در این کمیته به طور ویژه پیگیری می‌شود.

این عضو شورای شهر گفت: جمع آوری سگ‌های بلاصاحب اطراف مدارس و‌ نخاله ها و پسماندهای اطراف مدارس با جدیت در اولویت کمیته است.

رئیس شورای شهر اهواز یادآور شد: کمیته استقبال از ماه مهر از سوی دبیر کمیته به شکل مستمر و هفتگی رصد و پیگیری می‌شود و این فعالیتهای کمیته پایش می‌شود و هر کجا شهروندان گلایه و کاستی داشتند سریع منتقل کنند تا برطرف شود.

 
 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار