کد خبر: ۱۱۸۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲
مربی آلومینیوم اراک، گفت: هم بازیکنان جوان و هم بازیکنان باسابقه تیم کیفیت بسیار خوبی از یک مسابقه فوتبال را در زمین بازی ارائه می‌دهند که این کیفیت باید برای دقایق زیاد تداوم داشته باشد.
آلومینیوم اراک بازی‌هایی کیفی به نمایش می گذارد

به گزارش آرانیوز از اراک، مجید محافظت‌کار شامگاه جمعه در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک با هوادار تهران با اشاره به بازی دو تیم، اظهار داشت: فردا چهارمین مسابقه سال جدید برای تیم آلومینیوم برگزار می‌شود، تیم ما با توجه به نفرات و پتانسیلی که دارد بازی به بازی از نظر کیفیت بازی، از نظر درکی که بچه‌ها از موضوعاتی که در جریان مسابقه سرمربی از آنها انتظار دارد بازی بهتری را ارائه داده‌اند، ممکن است در یک بازی به دلیل شرایط، بازی به نفع تیم ما نبوده، اما تیم بسیار خوبی داریم.

وی افزود: هم  بازیکنان جوان و هم بازیکنان باسابقه تیم کیفیت بسیار خوبی از یک مسابقه فوتبال را در زمین بازی ارائه می‌دهند که این کیفیت باید برای دقایق زیاد تداوم داشته باشد، به نظر بنده با حمایتی که هواداران تیم آلومینیم از تیم دارند قطعا بازی به بازی بهتر خواهد شد و من مطمئن هستم که روزهای خیلی خوبی در پیش داریم.

مربی تیم الومینیوم اراک بیان کرد: از هواداران تقاضا دارم مانند سال گذشته از تیم حمایت خود را داشته باشند، قطعا بازیکنان نهایت انرژی و نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیم در زمین قرار می‌دهند، آن چیزی که از نظر فنی لازم بوده سرمربی تیم با برنامه‌ریزی انجام داده و الان وقت این است که همه با هم با یک انرژی خوب و حمایت همه جانبه به موفقیت تیم کمک کنیم.

محافظت‌کار عنوان کرد: با توجه به اینکه مشکلات زیرساختی ورزشگاه در حال حل شدن است، امیدوارم به‌زودی مجدداً شاهد حضور بانوان در ورزشگاه باشیم و ما حمایت از این طیف محترم و پرشور را دوباره کنار تیم  مشاهده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: الان اوایل لیگ است و همه تیم‌ها هنوز نتوانستند شکل واقعی خود را داشته باشند، به هر حال به یک مقدار هماهنگی و زمان احتیاج است به ویژه تیم‌هایی که بازیکن‌های جوانی دارند، این تیم‌ها معمولا در چرخه مسابقه و تمرین پیشرفت خواهند کرد و من فکر می‌کنم که تیم ما هم از این قاعده مستثنا نیست، بچه‌های تیم ما بچه‌های بسیار خوبی هستند و من فکر می‌کنم مجدداً روزهایی را رقم خواهند زد و هوادارانشان به آنها افتخار می‌کنند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار