کد خبر: ۱۱۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تربت جام گفت: همزمان با هفته بزرگداشت وحدت بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی، وحدتی، ورزشی، معنوی و ارزشی با حضور مردم شیعه و سنی در تربت جام برگزار می‌شود.
 اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته وحدت در تربت جام

به گزارش آرانیوز از تربت‌جام، حسین اسدی با اشاره به اهمیت وحدت مسلمین، از تشکیل ستاد بزرگداشت هفته وحدت در شهرستان تربت جام خبر داد و گفت: امروز  همان دست‌های استعماری که در طول قرن‌های گذشته سعی می‌کردند بین شیعه و سنّی اختلاف ایجاد کنند، دوباره تلاش می‌کنند بین شیعه و سنی، کینه و اختلاف به‌وجود آورند؛ لذا مردم هوشمندانه باید مراقب باشند.

وی با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت تصریح کرد: اگر مسلمین وحدت کلمه داشتند، امکان ندارد اجانب بر آن‌ها تسلط پیدا بکنند، واجب است بر همه مسلمین که با هم باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تربت جام عنوان کرد: در اسلام‏ بین شیعه و سنى تفرقه نیست و باید وحدت کلمه را حفظ کنیم.

اسدی با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن‌های هفته وحدت با حضور مردم خاطر‌نشان کرد: برگزاری برنامه های محوری جشن وحدت در مسجد فخرالمدارس، مزار شیخ الاسلام احمد جامی و مسجد امام جعفر صادق(ع)، ایجاد نمایشگاه صنایع دستی، محفل انس با قرآن، برپایی ایستگاه صلواتی، برپایی چایخانه علوی، جشن عاطفه ها، همایش علمای شیعه و اهل سنت، مسابقات ورزشی و کتابخوانی، اردوی جهادی و درمانی، رونمایی از کتاب، دیدار با خانواده شهدا، نواختن زنگ‌ وحدت و ایثار و مقاومت در مدارس، اختتامیه کلاس های ایام فراغت و طرح شهید عجمیان و... از جمله برنامه های اجرایی در هفته وحدت است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار