کد خبر: ۱۱۸۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
فرمانده سپاه استان زنجان از برگزاری ۶ هزار برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌‌های مهم امسال برگزاری رزمایش گردان‌های الی بیت‌المقدس با حضور ۱۰ هزار نفر بسیجی است.
برگزاری ۶۰۰۰ برنامه در سطح استان زنجان در هفته دفاع مقدس

به گزارش آرانیوز از زنجان، سردار جهانبخش کرمی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: حضرت امام(ره) با انقلابی که انجام دادند، ابهت ابرقدرت‌ها را شکستند.

وی گفت: به خاطر همین موضوع دشمنان تصمیم گرفتند به هر نحوی که می‌شود، انقلاب را شکست دهند و حتی کشور را تجزیه کنند. یکی از اقدامات آنان این بود که صدام ملعون را تجهیز کردند تا به ایران حمله کند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اعلام کرد: طبق مستنداتی که وجود دارد، غربی‌ها رسماً به صدام اعلام کردند که با تمام توان از عراق حمله می‌کنیم تا ایران را شکست دهد‌. آنان از صادر شدن انقلاب اسلامی هراس داشتند و تمام توانشان این بود که ایران را به نحوی که شده است شکست دهند.

وی تشریح کرد: صدام چنان از شکست ایران اطمینان داشت که اعلام کرد 10 روز بعد در میدان آزادی با شما مصاحبه خواهم کرد. 

کرمی در ادامه صحبت‌های خود را به سمت ایثار و فداکاری رزمندگان هدایت کرد و افزود: رزمندگان اسلام با توجه به وحدتی که بین ارتش و سپاه وجود داشت، توانستند عملیات‌های غرورآفرینی انجام دهند. با تمام توان مقابل دشمن ایستادگی می‌کردند و بهترین صحنه‌های فداکاری را به تصویر کشیدند، شب‌های کربلای پنج به روایت امام(ره) شب‌های قدر انقلاب است.

وی ضمن متذکر شدن جانفشانی‌های رزمندگان گفت: شهدایی که برای دفاع از وطن و ناموس و نگه داشتن اسلام به میدان رفتند. پس از دفاع مقدس دشمن بعد از ناامید شدن از جنگ سخت، با تحریم اقتصادی، جنگ نرم، جنگ فرهنگی و غیره به میدان آمد، ولی بازهم شکست خورد.

فرمانده سپاه استان زنجان و یادگار هشت سال دفاع مقدس، در ادامه با اشاره به برنامه‌های سپاه در هفته دفاع مقدس در سطح استان و عنوان کرد: بیش از 6 هزار برنامه توسط بسیج و پایگاه‌های مقاومت در سطح استان برگزار خواهد شد. رژه نیروهای مسلح، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا بخشی از این برنامه‌ها است.

وی گفت: یکی دیگر از برنامه‌های مهم امسال، برگزاری رزمایش گردان‌های الی بیت‌المقدس در دو روز با حضور 10 هزار نفر بسیجی در پادگان مالک اشتر از 29 شهریور برگزار خواهد شد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار