کد خبر: ۱۱۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبدانان با موضوع بازگشایی مدارس به ریاست «رحمانی» فرماندار در روستای پشت قلعه از توابع بخش مرکزی آبدانان برگزار شد.

برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبدانان

به گزارش آرانیوز از ایلام؛ جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبدانان با موضوع بازگشایی مدارس به ریاست «محمد رحمانی» فرماندار و با حضور اعضای این شورا در روستای پشت قلعه از توابع بخش مرکزی آبدانان برگزار شد.

«محمد رحمانی» فرماندار شهرستان آبدانان در این جلسه اظهارداشت: پروژه مهر پروژه چند بعدی است و وظیفه همه دستگاه‌ها، ارتباط و همکاری میان دستگاهی برای آغاز سال تحصیلی جدید و ایجاد فضایی امن و بانشاط برای دانش آموزان است.

وی با تاکید بر فعال بودن نماز خانه‌های مدارس و کلاس‌های قرآنی افزود: کیفیت آموزش و پرورش بخصوص در مقاطع ابتدایی بسیار مهم هست و آموزش و پرورش باید به این موضوع هم توجه جدی داشته باشد چرا که مقاطع ابتدایی مهم و در آغاز راه هستند.

«رحمانی» اظافه کرد: مناسب سازی فضای پیرامونی آموزشگاه‌ها و زیباسازی محیط مدارس نقش مهمی در ایجاد نشاط و پویایی دانش آموزان دارد که باید به این امر مهم توجه جدی شود.

پیری مسئول آموزش و پرورش شهرستان در ابتدای جلسه به تبیین دستور کار جلسه پرداخته و گزارش مبسوطی از اقدامات مدیریت در بخش‌های مختلف پرورشی، آموزشی و پشتیبانی ارائه کرد.

 
نظرشما
پربازدیدها